Lidl: Uwaga! Niebezpieczne produkty wycofane ze sprzedaży

Lidl Mięso
Facebook, @lidlpolska, Pixabay.com
Wstecz

1 z 13

Dalej

Lidl: Niebezpieczne produkty wycofane ze sprzedaży

Lidl to niemiecka sieć sklepów dyskontowych, która działa w Polsce od otwarcia pierwszego sklepu w Poznaniu w 2002 roku. Dużym wyborem i niskimi cenami szybko zaskarbiła sobie rzesze klientów. Przez ostatnie lata sieć wycofała ze swojej oferty wiele produktów ze względu na ich wadliwość. To mogło spowodować utratę zaufania niektórych kupujących.

Czasami produkty nowe bywają produktami wadliwymi, pomimo gwarancji producenta lub daty ważności, które to zazwyczaj przyczyniają się do zaufania ze strony kupującego. Błędy produkcyjne mogą narażać człowieka na utratę życia. Producenci coraz częściej działają w błyskawicznym tempie, aby tylko ograniczyć rozprzestrzenianie się danych produktów do szerszej liczby odbiorców.

Lidl jest jednym z kilku marketów w Polsce, które spotkały się z problemem wadliwych produktów na swoich półkach. Zdarzyło się większości, ale nie zawsze odbija się to dużym echem. Na szczęście, odpowiednie kroki są podejmowane za każdym razem, a niebezpieczeństwo zostaje zmniejszone lub wyeliminowane.

Wpadki zdarzają się największym producentom na świecie. Sklepy wprowadzają do sprzedaży produkty niesprawdzone, które mogą być niebezpieczne dla użytkowania lub spożywania.

Nie można tego przewidzieć, ale wczesny etap produkcji czasami bywa niedokładny. Coraz częściej w fabrykach wykorzystywane są maszyny zastępujące ludzi. To również może prowadzić do błędów, które później okazują się krytycznymi dla danych produktów. Niestety, kupujący staję się testerem, ponieważ początkowe testy nie zawsze wykrywają błędy. A wady stają się widoczne dopiero podczas dłuższego użytkowania.

Rozwiązanie brzmi prosto. Urządzenia, jak i żywność powinny być sprawdzane dokładniej po procesie produkcyjnym, przed wysyłką do sklepów. Niestety, często podstawowe zasady nie są spełniane, przez co odbiorcy narażają swoje życie.

Następna strona