Gigantyczna sieć supermarketów już nie może tego ukrywać. Polacy nie dowierzają

Gigantyczna sieć supermarketów już nie może tego ukrywać. Polacy nie dowierzają

Dino, Kaufland, Lidl, Biedronka, Auchan czy Carrefour to ulubione sklepy Polaków. Nikt nie spodziewał się tego, co zrobiła gigantyczna sieć supermarketów. Zaskoczyli wszystkich - klientów oraz konkurencję.

Dino, Lidl, Biedronka i reszta gigantów ma wielu specjalistów od analizy polskiego rynku. Wielkie sieci dokładnie wiedzą, czego oczekują od nich polscy klienci. Największy szkopuł w tym, aby pokonać konkurencje, która jak wiadomo nigdy nie śpi. Polski rynek jest ogromny, a Polacy uwielbiają robić zakupy. W związku z tym w naszym kraju powstaje coraz więcej supermarketów. Główną taktyką największych sieci jest wprowadzane jak najczęściej kosmicznych promocji. Tak aby zwabić klienta i jednocześnie odciągnąć od konkurencji. Wydawało się, że polskie firmy nie mają szans na rywalizacje z zagranicznymi gigantami. Które są chętnie wspierane przez europejskie i światowe banki, aby dokonywać ekspansji na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.

Dino. Zaskakujące dane

Tymczasem polska sieć Dino zaskoczyła wszystkich. Gigant będący w rękach Polaków nie może już dłużej tego ukrywać. Okazuje się, że supermarkety pod tym szyldem rozwijają się znacznie szybciej niż rozwijająca się do tej pory najprężniej  w Polsce Biedronka. Eksperci właśnie złapali się za głowy. Twierdzą, że w zestawieniu z Dino sieci takie jak Lidl czy Biedronka popadły w stagnację. Szybkość rozwoju jest tak duża, że choć wielu Polaków jeszcze nie usłyszało o tej sieci, to ma ona już 900 sklepów na terenie naszego kraju!



DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ W samych tylko ostatnich 3 kwartałach Dino otworzyło 120 sklepów. W analogicznym okresie rok temu - 90. W zeszłym roku sieć liczyła około 700 sklepów. Zgodnie z wyliczeniami Dino co kwartał otwiera po 40 nowych punktów sprzedaży. Jak radzi sobie w podobnej statystyce Biedronka? Znacznie gorzej. Portugalczycy otwierają co kwartał 15 sklepów, ale 10 muszą zamknąć. Reasumując raz na 3 miesiące przybywa tylko 5 nowych "Biedronek". Polacy błyskawicznie gonią Portugalczyków. Dino bardzo wzoruje się na Jeronimo Martins. W okresie swojego rozwoju, tak samo jak Biedronka, gdy podbijała polski rynek - stawia na otwieranie sklepów za wielkimi miastami. Wielkie aglomeracje to nie jest obecnie główny cel sieci. Czy Dino stanie się numerem jeden w Polsce? Czas pokaże.



ZOBACZ TAKŻE:
  1. Widzowie czekają w napięciu na ten odcinek DDTVN! Rusin skonfrontuje się z Górniak po latach wojny
  2. Anna Mucha zaatakowana przez byłego partnera! Publicznie ją poniżył
  3. Aktor Kleru komentuje swoją rolę. Mocne słowa
Źródło: money.pl Następny artykuł