Polacy kupują to na potęgę! Niedługo zabraknie towaru w sklepach

Polacy kupują to na potęgę! Niedługo zabraknie towaru w sklepach

Czekolada towarem deficytowym? Jeden z najpopularniejszych wyrobów cukierniczych obecnych na polskim rynku znika ze sklepów w rekordowym tempie. Wszystko przez wielkie zainteresowanie Polaków dotyczące batonika, który podbił serca krajowych konsumentów.

Czekolada jest bez wątpienia jednym z najpopularniejszych produktów cukierniczych. Produkt, który od setek lat cieszy się wielkim uznaniem wśród miłośników słodyczy, w 2010 roku doczekał się swojej różowej formy. Jedna z firm produkujących słodycze, która prężnie działa na naszym rynku, postanowiła skorzystać z wynalazku i umieścić go w swojej ofercie. Kit-Kat Ruby, który pojawił się w Polsce w 2018, z miejsca stał się prawdziwym hitem, którego zaczyna brakować w sklepach.

Czekolada znika ze sklepów. Wielkie zainteresowanie ze strony polskich klientów

Rzeczą, którą powoduje, że baton Kit-Kat Ruby cieszy się wielką popularnością, jest fakt wykonania z różowej czekolady. Słodycz, która w polskich sklepach pojawiła się w kwietniu w 2018 roku, z miejsca stała się prawdziwym przebojem i podbiła sklepy, które nie nadążają z uzupełnianiem zapasów. - KIT KAT zanotował w ubiegłym roku bardzo dobre wyniki, wzrósł dwucyfrowo. Jest to zasługa między innymi komunikacji marki. Poza tym wprowadziliśmy KIT KAT Ruby – najpierw w Wielkiej Brytanii, a potem w kolejnych krajach europejskich. W Polsce baton ten pojawił się wiosną 2018 roku. Co prawda, pod względem wielkości jeszcze nie ma on zbyt dużego udziału w całej marce KIT KAT, bo jest to około kilka procent, ale działa bardzo dobrze na jej wizerunek - mówi Marcin Popławski, Dyrektor Działu Słodyczy Nestlé, w wywiadzie dla serwisu portalspozywczy.pl.



DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Fenomen różowej czekolady

Pomimo tego, że sam batonik jest dwukrotnie droższy od swojej oryginalnej formy, to i tak jego wyniki sprzedażowe mogą bardzo zadowolić koncern Nestlé, który zamierza jeszcze większą ekspansję na polskim rynku. - [...] napotkaliśmy na ograniczenia dostępności surowca, czyli rubinowej czekolady – Nestlé w Europie wykupiło od firmy Barry Callebaut cały jej zapas na potrzeby produkcji batona KIT KAT Ruby. Na pewno w 2019 roku będziemy kontynuować jego sprzedaż - mówi Marcin Popławski. Jak widać, koncern Nestlé odkrył w Polsce prawdziwą żyłę złota, przynoszącą wielkie zyski. Różowa czekolada stała się prawdziwym hitem, który sprawił, że Polacy na nowo zakochali się w wyrobach cukierniczych i marce Kit-Kat.
ZOBACZ TAKŻE NA PIKIO.PL:
  1. Magda Gessler rozbiła bank! Czeka nas coś lepszego niż „Kuchenne Rewolucje”
  2. Córka prezydenta jest oszałamiająco PIĘKNA! Aż trudno uwierzyć, co robi ze swoim życiem
  3. Google News jest pomocą dla mediów. I nie powinien nic płacić
  4. Jak mieszka Beata Tyszkiewicz? Tego się po niej NIKT nie spodziewał
  5. Rozwód to tylko kwestia czasu. Szokujące doniesienia o Meghan Markle i Harrym
Następny artykuł