Wkłada ręcznik pod plecy. 5 minut daje zaskakujące efekty

Wkłada ręcznik pod plecy. 5 minut daje zaskakujące efekty Źródło: .flickr.com/centro güel

Ból pleców to udręka, na którą narażony jest każdy. Uczeń siedzący w szkolnej ławce, pracownik biurowy przed komputerem, pracownik fizyczny pracujący często w niewygodnych pozycjach i wiele innych osób. Rozwiązaniem problemów może być zwykły ręcznik.

Ból pleców jest trudny do pozbycia się. Wiele osób uważa, że pomaga zmiana materaca, może czasem spanie na podłodze. Niektórym to pomaga, ale nie na długo. Inne wybierają masaże lub jogę, gdzie mogą nauczyć się zwracać większą uwagę na swoją postawę. Nie trzeba kombinować i wydawać pieniędzy. Przedmiot, który każdy ma w domu, jest ratunkiem dla pleców.

Ból pleców do pokonania dzięki małym nakładom czasu

Nie do uwierzenia jest fakt, że zwykły ręcznik, zwinięty w rulon, odciąży plecy i przyniesie jeszcze więcej pozytywnych skutków. Odciążenie mięśni, pozbycie napięcia, a nawet chudnięcie to pozytywne skutki metody Fukutsudzi, która nie jest jeszcze znana w Polsce.

Wystarczy poświęcić jedynie 5 minut trzy razy w tygodniu. Nie jest to dużo, a w skali miesiąca daje godzinę - jak mało potrzeba, by znacznie poprawił się stan naszego zdrowia! Leczenie bólu pleców rulonem z ręcznika zostało opracowane przez fizjoterapeutę zajmującego się akupunkturą, co daje gwarancję działania.

Dokładna instrukcja dbania o plecy

Toshiki Fukutsuji pomógł już wielu ludziom, którzy pocztą pantoflową polecają sobie tę metodę. Skutki są zaskakujące i zadowalające. Głównym problemem bólu pleców jest nieprawidłowe ustawienie miednicy względem kręgosłupa. Powoduje to ból w odcinku lędźwiowym. Celem ćwiczenia jest więc rozluźnienie pleców oraz napięcie mięśni brzucha.

Ręcznik należy zwinąć w rulon dość ciasno. Aby zachował swój kształt warto go związać gumkami. Potem siadamy z rulonem na podłodze, podkładając go sobie pod plecy tak, by przylegał do lędźwi. Potem wystarczy się położyć, cały czas zważając na to, by ręcznik znajdował się dokładnie pod pępkiem.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Ręce należy wyprostować za głową, a dłonie zetknąć ze sobą tak, by małe palce się stykały, a kciuki znajdowały się na zewnątrz. Nogi, według wskazówek Fukutsuji, trzeba rozłożyć na szerokość ramion, a stopy skierować do wnętrza - muszą stykać się dużymi palcami. Potem zostaje tylko wyciągnięcie się i 5-minutowe rozluźnienie. Takie ćwiczenie trzeba powtarzać 3 razy w tygodniu. Po kilku powtórzeniach ból pleców powinien być zdecydowanie mniejszy.

  1. Natalia Kukulska po latach zdradziła coś niesamowitego o Zbigniewie Wodeckim. Aż trudno w to uwierzyć
  2. Dramat Poli Raksy. Legendarna aktorka w bardzo GORZKICH słowach podsumowała swoją karierę. Będziecie płakać
  3. Afera wokół żony Sławomira na festiwalu Polsatu. Widzowie przecierali oczy ze zdumienia, ona wystąpiła bez bluzki?!
  4. Gościom opadły szczęki. Nagle na wesele wparowała Magda Gessler i zrobiła niezłe show, nagranie hitem sieci
  5. Awantura w pałacu. Zalana łzami księżna Kate spakowała walizki i się wyniosła
  6. Przerażający wypadek w Małopolsce. Autokar stanął w płomieniach, w środku 70 osób

Źródło: Mamadu

Następny artykuł