Właśnie ruszyła wielka, doroczna promocja Biedronki! Kupisz to już za mniej niż 10 zł

Właśnie ruszyła wielka, doroczna promocja Biedronki! Kupisz to już za mniej niż 10 zł

Biedronka promuje się zachęcając do zakupów nie tylko tzw. "spożywki". Sieć rozwija się również w innych przestrzeniach handlu, od elektroniki i sprzętów gospodarstwa domowego po książki. Wczoraj ruszyła wyjątkowa promocja, do której marka przykłada szczególną uwagę. Dla klientów jest to nie lada gratka!

Biedronka od kilku lat angażuje się w propagowanie "kultury czytania". W sklepach marki Jeronimo Martins możemy znaleźć półki i regały z książkami. Znajdziemy różne pozycje - od biografii, przez dramaty i reportaże, po publikacje poświęcone dzieciom.

Biedronka inwestuje w promocję czytelnictwa. Najlepsze książki w niskiej cenie

Marka kładzie akcent na literaturę. Od trzech lat organizuje konkurs literacki "Piórko", którego zwycięzcy mogą liczyć na promocję i szeroką sprzedaż w sklepach Biedronki. Wczoraj w marketach pojawiła się pozycja tegorocznego zwycięzcy. Konkurs wygrała Magdalena Wiśniewska, autorka książki "Mały Saj i wielka przygoda". – Jesteśmy dumni, że konkurs Piórko zbudował swoją tradycję i regularnie przyciąga bardzo zdolnych debiutantów. Już po raz czwarty udało nam się wyłowić dwa wyjątkowe talenty literackie i graficzne. „Mały Saj…” to opowieść tak wciągająca, że z sympatycznym chłopcem z indyjskiej wsi z pewnością zidentyfikują się także mali polscy czytelnicy. To zasługa wyobraźni autorki, ale i towarzyszących historii wysmakowanych ilustracji – powiedziała dla "Super Expressu" Aneta Jaworska-Rutkowska, kierownik ds. społecznej odpowiedzialności biznesu w Jeronimo Martins Polska S.A. Akcja książki toczy się w hinduskich klimatach. Mały chłopiec z hinduskiej wioski, maharadża z magicznym szafirem, groźny tygrys – to tylko niektóre postaci z książki dedykowanej młodym czytelnikom. Opowieść można kupić we wszystkich sklepach. Jej nakład to kilkadziesiąt tysięcy egzemplarzy, a cena jest symboliczna - jedynie 9,99 zł.



DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ
Biedronka promuje nie tylko czytelnictwo. Daje też szansę debiutantom i młodym talentom pisarskim na rozwój talentu. Dystrybucja zwycięskich publikacji w największej sieci handlowej sama w sobie jest wielką nagrodą dla twórców.
W tegorocznej edycji startowało 4 tys. rozpoczynających swoje kariery pisarzy. Były to głównie kobiety - wśród piszących stanowiły 73 proc. uczestników. W ciągu trzech lat w Biedronce sprzedano już 130 tys. egzemplarzy zwycięskich publikacji w ramach konkursu "Piórko".

  1. Biedronka i Lidl dziś dwoją się i troją! Walka o klientów trwa – promocje zwalają z nóg
  2. Zdębiejecie! Biedronka DEKLASUJE konkurencję, macie ostatnią szansę by to kupić!
  3. Zamykają je żywcem w "grobach". Potem wszyscy je ze smakiem jemy
  4. Zdrada męża. Wiemy JAK SPRAWDZIĆ i co robić dalej PO ZDRADZIE
  5. Książka przedstawiająca współpracownika Kaczyńskiego w złym świetle wycofana ze sprzedaży
Następny artykuł