Wielkie hipermarkety właśnie zaskoczyły Polaków! Miażdżąca reakcja Biedronki
Patryk Przybyłowski - 2 Grudnia 2018

Wielkie hipermarkety właśnie zaskoczyły Polaków! Miażdżąca reakcja Biedronki

Biedronka cały czas prowadzi wyrównaną walkę z innymi wielkimi sieciami sklepów o każdego klienta. Hipermarkety wprowadzają coraz to nowe rozwiązania, które mają sprawić, że konsumenci w pośpiechu ruszą do ich placówek. Okazuje się, że pojawił się właśnie nowy pomysł, który chcą skopiować wszyscy.

Biedronka nie można ani na moment tracić czujności, gdyż trendy, którymi podążają klienci potrafią zmienić się z dnia na dzień. Nie inaczej jest z najnowszą modą, która zapoczątkowana została przez Carrefoura i trafia w mgnieniu oka do wszystkich innych sklepów kojarzonych z wielkim wyborem towarów. Polacy z przyjemnością przyjęli nowe propozycje. Uważają, że takie inicjatywy są zdecydowanie potrzebne. Dlatego też w sklepach pojawia się coraz więcej wyrobów regionalnych.

Biedronka idzie za najnowszą modą

Produkty regionalne były już wcześniej prezentowane w największych sklepach, ale nigdy nie poświęcano im tak wiele uwagi. Carrefour jako pierwszy wprowadził oddzielne działy, w których można znaleźć wytwory przygotowywane przez lokalne przedsiębiorstwa. Projekt "Półka Regionalna" realizowany jest sukcesywnie od kilku miesięcy. - Ma on na celu promocję produktów regionalnych i wspieranie lokalnych producentów na trenie całego kraju. W specjalnie oznaczonych strefach klienci znajdą szeroki wybór artykułów spożywczych pochodzących z różnych regionów Polski: Mazowsza i Kujaw, Warmii i Mazur, Lubelszczyzny i Podlasia, Małopolski, Wielkopolski oraz Śląska - poinformowało buro prasowe francuskiej sieci na łamach portalu Wirtualna Polska. Carrefour nie zamierza spoczywać na laurach i planuje dalej rozwijać ofertę regionalnych produktów. Nic dziwnego, gdyż klienci zdecydowali się tłumnie korzystać z możliwości zasmakowania prawdziwych polskich wyrobów. - Koncept handlowy cieszy się zainteresowaniem klientów, dlatego sieć planuje kontynuować rozwój oferty - można przeczytać w oficjalnym komunikacie sieci hipermarketów.DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ
Memy o BiedronceBiedronka najchętniej zakazałaby tych MEMÓW. Internauci wyśmiewają dyskontCzytaj dalej
W obliczu tak diametralnie rosnącej popularności tego typu sekcji sklepowych kolejne znane sieci postanawiają iść w ślady Carrefoura. Swój regionalny dział ma już Kaufland, a Tesco specjalnymi naklejkami oznacza produkty, które są dostarczane przez lokalnych wytwórców. Biedronka również nie pozostaje z tyłu i coraz śmielej wprowadza do swojej oferty regionalne produkty. Jak podkreśla spółka Jeronimo Martins, gama takich wyrobów będzie sukcesywnie rosła. - W zależności od lokalizacji klienci mogą nabyć m.in.: pasztet wielkopolski z drobiem, pasztet prochowicki, konserwę Mazury, salceson i wątrobiankę Niemieszczańscy - skomentowała Barbara Tokarz, menadżer ds. relacji zewnętrznych właściciela Biedronki.ZOBACZ TAKŻE
  1. Dni dzielą nas od POTĘŻNEJ rewolucji w emeryturach! Działania rządu szokują
  2. Fani „M jak miłość” nie dowierzają. Bracia Mroczek mogli nie pojawić się w serialu
  3. Jackowski ponownie ostrzega Polaków! Ujawnia tajne zamiary PiSu
  4. Dlaczego nie mam ochoty się kochać? Ekspert tłumaczy
Biedronka Lidl Featured SztuczkiBiedronka i Lidl wiedzą, jak cię zmylić! Sztuczki, przez które wydajesz zbyt wieleCzytaj dalej
Następny artykułNie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na:Obserwuj nas na Google News Google News