Ostre starcie Biedronki z Lidlem. Trwa walka o klientów

Ostre starcie Biedronki z Lidlem. Trwa walka o klientów Źródło: fot. Flickr

Biedronka to jedna z najpopularniejszych sieci marketów w naszym kraju. Mimo swojego uznania wśród klientów i dobrej pozycji na polskim rynku, wciąż musi walczyć z konkurencyjnymi sklepami, takimi jak Lidl, Carrefour czy Kaufland. Od 07.02 rusza oferta, która z pewnością pomoże gigantowi w walce o klienta.

Biedronka, choć pozycję na polskim rynku ma już raczej ugruntowaną, wciąż musi walczyć o klientów. Jej głównym rywalem jest Lidl - sieć supermarketów ma bardzo konkurencyjne ceny, a oferta niemieckiego dyskontu niejednokrotnie przebijała to, co oferuje sklep z czerwonym owadem w logo. Ostatnio to właśnie Lidl przyciągnął wzrok i zainteresowanie większości Polaków powrotem tzw. tematycznych Tygodni. Produkty w Tygodniu Chińskim, Amerykańskim czy Francuskim są unikatowe i niedostępne przez większą część roku. Nic dziwnego, że francuskie sery i azjatyckie makarony wyprzedawały się w zawrotnym wręcz tempie. Aktualnie od poniedziałku 04.02 trwa Tydzień BIO, w którego ofercie konsumenci mogą znaleźć produkty zdrowe i ekologiczne, jak ser dojrzewający Cheddar BIO marki MILBONA, owsiankę BIO, soki warzywne i owocowe, a także wiele innych.

Biedronka wpadła na podobny pomysł? Klienci oszaleją

Zainspirowana sukcesem konkurencji, Biedronka wyszła naprzeciw oczekiwaniom klientów. Już od 07.02. w sklepie pojawią się produkty kuchni włoskiej. Tematyczna promocja będzie trwać dłużej, niż miało to miejsce w niemieckim dyskoncie, bo aż do 20.02. lub wcześniejszego wyczerpania zapasów. Warto jednak pamiętać, że tego typu akcje przyciągają ogrom klientów, chętnych posmakować czegoś nowego, więc lepiej nie zwlekać z zakupami.
DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ: Wśród włoskich produktów, które już od czwartku znajdziemy w Biedronce, są między innymi:
  • Mascarpone e Gorgonzola GustoBello
  • ser Grana Padano
  • Prosciutto Cotto GustoBello
  • Piada Classica Italiana
  • Krem z octem balsamicznym Monini
Fani słodyczy mogą natomiast zakosztować ciastek Ferri di Cavallo czy Torrone Al Pistacchio Itan.

Biedronka - problemy sieci sklepów

Choć promocja wydaje się niezwykle atrakcyjna, a na pierwszy rzut oka nie widać w niej nic złego, niektórzy klienci podejrzewają Jerónimo Martins o kopiowanie pomysłu Lidla. - Tydzień Włoski w Biedronce. Na prawdę nie macie pomysłów jak oryginalnie przyciągnąć klientów, tylko trzeba zgapiać od Lidla? Gang Słodziaków był fajny, dalibyście coś podobnego, a nie produkty, których nikt normalny nie kupi - czytamy w internecie. Wśród nieprzyjemnych komentarzy przebijają się jednak te pozytywne, w których klienci wykazują swoje zainteresowanie produktami kuchni włoskiej. Biedronka w ostatnim czasie zaliczyła kilka wpadek. Internauci na długo zapamiętają zdjęcia robaków, które znalazły się w popularnych produktach sieci, między innymi oliwkach i cukierkach. Choć właściciele tłumaczą, że ewentualna obecność insektów jest winą dostawcy, a nie marketu, feralny przypadek nie został im jeszcze przebaczony. Dużo poważniejszy problem dotyczy strajku pracowników marketu, którzy mają dość złych warunków w miejscu pracy. Choć sieć stara się wsłuchać w głosy protestujących, do tej pory nie doszło do porozumienia w tej kwestii. ZOBACZ TAKŻE NA PIKIO.PL:
  1. Mocne słowa papieża Franciszka o kobietach. "Nie są od zmywania"
  2. Rak szyjki macicy zabija setki Polek. Istnieje sposób, żeby się przed nim uchronić
  3. Nagranie z Dudą w sklepie podbija zagraniczny internet. Obcokrajowcy są zachwyceni
  4. Grozi nam epidemia w Polsce? Nie żyje pierwsza ofiara, kilkadziesiąt zarażonych
  5. HGA Media - Duży sukces firmy, szansa na karierę młodych
  Źródło: Biedronka Następny artykuł