Biedronka przygotowuje się na Black Friday. „Czarny piątek”, czyli zyskujący w Polsce coraz większą popularność dzień wielkich wyprzedaży i promocji, kojarzymy głównie z obleganych sieciówek i centrów handlowych. Potentat w branży spożywczej nie chce zostać z tyłu i szykuje swoją, równie atrakcyjną ofertę.

Biedronka jest jednym z popularniejszych dyskontów spożywczych w Polsce. Tanie i świeże jedzenie to znak rozpoznawczy marki spod skrzydeł Jeronimo Martins. Swego czasu sieć stała się również alternatywą dla sklepów sprzedających artykuły AGD i RTV, jak i inne przydatne w gospodarstwie domowym sprzęty. W najbliższy weekend marka postanowiła skrzętnie wykorzystać ten fakt.

Dyskont nie chce zostać z tyłu. Biedronka i wielkie promocje na Black Friday

Z racji nadchodzącego Black Friday – sieć nie chce pozostać za konkurencją. To dzień specyficzny – w Polsce trwa wówczas wyprzedażowy „boom”. Rodacy opanowują centra handlowe, głównie poszukując atrakcyjnych cen na nowe ubrania, czy artykuły domowe.

Podpiąć się pod dzień wyprzedaży planuje też Biedronka. Dyskont już zaplanował specjalną promocję z tej okazji. Potrwa ona przez cały najbliższy weekend (23-25 listopada). Klienci mogą spodziewać się tańszych o połowę butów i ubrań – łącznie mowa o blisko 2,8 tys. artykułów!

Ubrania o połowę taniej – tylko w ten „czarny weekend”

Biedronkowy „Black weekend” będzie dla klientów specjalną okazją – przy zakupie dwóch produktów z kategorii „odzież i obuwie„, otrzymuje się rabat 50 proc.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Zapachy PRL-u. 12 kosmetyków, po które Polacy wciąż chętnie sięgają

– Sieć Biedronka włącza się w ogólnoświatową akcję obniżek cen. W tym roku postanowiliśmy jednak zaskoczyć klientów i rabatami objąć nietypową kategorię, bo odzież i obuwie. Mamy nadzieję, że ta akcja pozwoli im jeszcze bardziej zaoszczędzić, a przy okazji zaopatrzyć się na zimę w wysokiej jakości kurtki czy szaliki – cytuje Małgorzatą Polakowską, dyrektor kategorii tekstylia w dziale zakupów sieci dziennik „Fakt”.

Odnotujmy, że rabaty naliczane są od cen na etykietach. Promocja nie dotyczy tekstyliów domowych i produktów z tzw. „okazji tygodnia”. Sieć zaznacza, że asortyment różni się w zależności od sklepu.

Regulamin i listy promocji można podejrzeć na internetowej stronie Biedronki.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Niesamowita akcja promocyjna! Biedronka rozdaje KOSMICZNE pieniądze
  2. Biedronka właśnie ogłosiła sensacyjną ofertę na Black Friday! Klienci dostaną zawału
  3. Zamykają je żywcem w „grobach”. Potem wszyscy je ze smakiem jemy
  4. Znaki zodiaku, które mają największy problem z ODCHUDZANIEM. Co powinny zrobić?
  5. Świąteczna miazga! Biedronka rozgniata konkurencję jak żuki

Biedronka. O czym woleliby nie mówić klientom [ZDJĘCIA]

Zobacz również