Biedronka jest największą siecią handlową w Polsce, jeśli brać pod uwagę ilość sklepów w naszym kraju. Przekonała do siebie Polaków dzięki atrakcyjnym cenom i wielu promocjom, jednak takiej jak ta jeszcze nie było. Ludzie walczyli o towar, jakby był za darmo. 

Biedronka jest jedną z najpopularniejszych sieci marketów w naszym kraju. Chyba wszyscy kojarzą jej wielkie czerwono-żółte logo z ogromnym owadem oraz charakterystyczny, żółty budynek będący znakiem rozpoznawczym.

Tymczasem okazuje się, ze najnowsza placówka jest całkiem inna – dominuje w niej połączenie nowoczesnej technologii z subtelną stylizacją w stylu starej Warszawy. Z otwarciem nowego marketu związane są oczywiście liczne promocje, z których ta sieć jest znana. Ludzie walczyli o sprzęty wystawione na półkach, jakby mieli je dostać za darmo.

Nowa innowacyjna! Biedronka jakiej jeszcze nie było

Nowa Biedronka otwarta w DH Smyk robi wrażenie na klientach. Sklep łączy najnowsze technologie z wystrojem stylizowanym na starą Warszawę. Najnowszy układ zastosowany w sklepie zawiera ujednolicony system zamieszczania cen, które teraz sortowane będą kolorystycznie, co ułatwić ma robienie zakupów – żółte i białe etykiety oznaczają produkty z segmentu „Wciąż w ofercie”, pomarańczowe to „Super cena!”, za zielonymi natomiast stać będą „Nowe w tym tygodniu”. Oprócz tego na klientów czekają również oferty czasowe oraz tzw. non-food.

Do dyspozycji oddanych zostało pięć zwykłych kas oraz cztery samoobsługowe, wydzielony został także specjalny obszar przeznaczony do pakowania. Znajdziemy w nim wygodne ławki i nikt nie będzie nam przeszkadzał w układaniu zakupionych towarów w reklamówkach. Sklep wyposażony został również w nowe technologie – czynny jest system komunikacji głosowej podający dostępne kasy i przywołujący obsługę sklepu oraz ekrany LED wyświetlające najnowsze promocje i aktualną ofertę.

Niesamowite promocje i ogromne zakupy w Biedronce

Oficjalne otwarcie nowego, innowacyjnego sklepu Biedronki przygotowane było z rozmachem. Na klientów oprócz licznych promocji czekały również degustacje, koncert DJ-a oraz konsultacje kosmetyczne. Wielu przybyłych otrzymało od sklepu także drobne upominki. Hitem jednak okazały się oczywiście promocje.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Znani aktorzy, którzy znaleźli miłość na planie filmowym [ZDJĘCIA]

Jak można się domyślić, otwarcie nowego sklepu, którego promocja trwa od kilku tygodni przyciągnęła dziesiątki mieszkańców Warszawy. Biedronka wypełniona była gośćmi, a absolutnym hitem okazały się monitory, które rozeszły się w ciągu kilku minut. Świadkowie relacjonują, że ludzie wpadli w absolutny szał zakupów.

– Ludzie kupowali te monitory, jakby rozdawali je za darmo. Widziałem mężczyznę, który wziął sześć – relacjonuje świadek wielkiego otwarcia.

ZOBACZ TAKŻE: 

  1. Wassermann puściły nerwy ws. katastrofy smoleńskiej! Ostro jak nigdy
  2. Przyjaciółka Rydzyka powraca z hukiem! Wbiła mu nóż w plecy
  3. Kasia Cichopek z ciążowym brzuszkiem na nietypowym zdjęciu. Fani się rozpływają

Najgorętsze romanse gwiazd w 2018 roku [ZDJĘCIA]

Zobacz również