Biedronka to sklep który nieustannie próbuje zaskakiwać swoich konsumentów. Świeże owoce i warzywa, produkty na wyłączność oraz niskie ceny to coś, czym sieć kusi klientów. Jednak prawdziwa petarda dopiero nadciąga. Przedświąteczna promocja sprawi, że ludzie nie będą w stanie wyjść z szoku. 

Biedronka już niejednokrotnie wprawiała swoich klientów w osłupienie. Mnogość sklepów oraz sprzedaż internetowa sprawiły, że sieci muszą się dziś prześcigać w walce o konsumenta. Market z owadem w logo zdecydował się na bardzo odważny i zadziwiający krok. Zaprosił do współpracy znanego projektanta mody, a on się zgodził.

Biedronka stawia na marki premium. W ofercie pościel od projektanta

Mariusz Przybylski to znany i ceniony polski projektant mody. Na kreacje od mężczyzny skusiła się niejedna gwiazda. Teraz jego twórczość będzie dostępna dla każdego, bez względu na zasobność portfela. Pościel jego autorstwa ma być sprzedawana w Biedronce, a koszt takiego luksusowego produktu waha się od 89,99 do 99 złotych. Sam projektant opowiedział o tym, czemu zdecydował się na taki krok. Wyjaśnił również zamysł wzorów jakie pojawiły się na tekstyliach.

– Zależało mi na tym, aby kolekcja trafiła do jak najszerszego grona odbiorów, dlatego wzory projektowałem zarówno z myślą o młodzieży jak i osobach starszych. Lubię łączyć ze sobą dwa skrajne światy – tutaj mamy egzotyczne rośliny, obok motywów geometrycznych. Jestem dymny z rezultatu tego połączenia. Mój ulubiony wzór to ten z zielonożółtą monsterą. Mam już jednak pomysł kogo obdaruję, którą wersją, bo to wspaniała okazja do skompletowania świątecznych prezentów – oświadczył Mariusz Przybylski.

To pierwsza tego typu twórczość projektanta. Pościel będzie dostępna w dwóch wymiarach: 150 x 200 cm oraz 220 x 200 cm.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Biedronka najchętniej zakazałaby tych MEMÓW. Internauci wyśmiewają dyskont

Konkurencja depcze po piętach, czyli Lidl startuje z kontrofensywą

Chociaż biedronka zaskoczyła swoich stałych klientów, to konkurencja nie pozostaje jej dłużna. Lidl zdecydował się na bardzo odważny krok, a mianowicie sprzedaż płaszczy wełnianych w cenie 50 złotych. To bardzo dobra cena, zwłaszcza jak na materiał o tak wysokiej jakości. Ponadto w sprzedaży będą również spodnie o zwężanej nogawce oraz ołówkowe spódnice. Ich cena będzie wynosiła tylko 25 złotych!

Nie tylko Lidl może zagrozić biedronce w jej wyjątkowej promocji. Ze względu na zbliżający się Black Friday większość sklepów wprowadza obecnie specjalne oferty. Wśród marek zaangażowanych w akcję znajduje się między innymi Carrefour, Media Expert, Euro RTV AGD, Reserved, Sephora, New Balance, Wojas oraz wiele, wiele innych.

ZOBACZ TAKŻE:

  1. Zdębiejecie! Biedronka DEKLASUJE konkurencję, macie ostatnią szansę by to kupić!
  2. Ojciec Andrzeja Dudy szokująco o PiS. „Dobra zmiana” zbiera szczęki z podłogi
  3. Rossmann kładzie konkurencję na łopatki! Tłumy klientów będą czekać na otwarcie
  4. Amerykańskie służby zabrały się za brytyjską rodzinę królewską! Meghan Markle na celowniku
  5. Znaki zodiaku, które mają największy problem z ODCHUDZANIEM. Co powinny zrobić?

Biedronka. O czym woleliby nie mówić klientom [ZDJĘCIA]

Zobacz również