Tym razem jest miejsce tylko dla jednego. Lidl czy Biedronka?

Tym razem jest miejsce tylko dla jednego. Lidl czy Biedronka?

Biedronka oraz Lidl to dwie sieci, które w naszym kraju cieszą się szczególnym uznaniem oraz popularnością. Ich ciągła rywalizacja oraz walka o klienta stała się zjawiskiem, które uważnie obserwują miliony Polaków. Tym razem jednak miejsce znajdzie się tylko dla jednego ze sklepów i nie da się przewidzieć, który będzie lepszy. 

Biedronka przez wszystkie lata swojej działalności dała się poznać Polakom jako sklep wyjątkowo przyjaźnie nastawiony do klienta. Do zakupów tam zachęcają nas wyjątkowe promocje i okazje, wszyscy jednak wiemy, że jej największym konkurentem wciąż jest Lidl, który robi wszystko, by zyskać miano najbardziej lubianej sieci w Polsce. Choć rywalizacja tych dwóch marketów nie jest niczym nowym i każdy z nas zdaje sobie z niej sprawę, wielkimi krokami nadchodzi moment przełomowy. Już wkrótce Biedronka i Lidl staną do ostatecznego starcia, a miejsce jest niestety tylko dla jednego.

Biedronka oraz Lidl walczą o miejsce na podium

Już od 12 lat "Wiadomości Handlowe" regularnie organizują plebiscyt "Market Roku", którego celem jest wyłonienie najlepszego sklepu w naszym kraju. Jak piszą organizatorzy, każdego roku o to prestiżowe miano rywalizują setki placówek, zwycięzca jest jednak tylko jeden. Z pewnością prestiżowe miano jest wyjątkowo kuszące dla takich liderów jak Biedronka czy Lidl. Te sklepy od wielu lat wiodą prym w większości tego typu rankingów, "Market Roku" jednak co roku zaskakuje, a zwycięzców wybiera profesjonalne, niezależne jury, w którego skład wchodzi aż kilkudziesięciu ekspertów biorących pod uwagę wiele różnorodnych aspektów świadczących o sukcesie danego sklepu.



DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Zasady plebiscytu na Market Roku

Placówki zgłaszane mogą być zarówno przez właścicieli sklepów, jak i centrale sieci handlowych, zdobyć więc miejsce na podium jest naprawdę ciężko. Jak piszą organizatorzy, w tym roku jednak wprowadzono jedną, poważną zmianę, która może bardzo namieszać w rankingach. - Istotne dla właścicieli sklepów i central sieci handlowych może być to, że w tym roku kwestionariusz zgłoszeniowy nie zawiera szczegółowych danych ekonomicznych dotyczących obrotów, marży czy wartości koszyka zakupów. Z pewnością zachęci to do wzięcia udziału w plebiscycie wiele podmiotów, które chciały to zrobić od wielu lat, ale miały obiekcje odnoście ujawniania wyników ekonomicznych - czytamy na stronie "Wiadomości Handlowych". Finalistów wyłonić ma profesjonalnie wykonane badanie, które przeprowadzone zostanie przez niezależną agencję badawczą. Obejmować to ma 80 aspektów, które są kluczowe dla tego typu placówek. Czy Biedronka wygra z Lidlem? A może zupełnie inny sklep niespodziewanie znajdzie się na podium? Wyniki poznamy już 28 maja 2019 roku w trakcie XII Kongresu Rynku FMCG. ZOBACZ TAKŻE NA PIKIO.PL: 
  1. Urzędy nie wyrabiają. Istnieje duża szansa, że nie dostaniesz 500+ w następnym miesiącu
  2. Poznaliśmy przyszłość Roberta Janowskiego. Fani będą wzruszeni
  3. Widzowie Rolnik Szuka Żony nie potrafią uwierzyć. Czegoś takiego nie zapomną na długo
  4. Gdzie mieszka Agnieszka Chylińska? Jej dom jest zachwycający
  5. Kinga Duda wyrosła na piękną kobietę. Czym się teraz zajmuje?
 
Następny artykuł
Nie przegap żadnych najciekawszych artykułów! Kliknij obserwuj pikio.pl na: Google News