Biedronka jest jedną z najpopularniejszych sieci marketów w Polsce, zajmuje również pierwsze miejsce pod względem liczebności sklepów w naszym kraju. Jej wygląd i układ kojarzą wszyscy, jednak najnowszy, dopiero co otworzony obiekt zadziwi klientów. Niezwykłe połączenie przeszłości z innowacją. 

Biedronka jest największą siecią handlową w naszym kraju, biorąc pod uwagę ilość sklepów. Jej rozwój rozpoczął się ponad 23 lata temu, od tego czasu zdążyła też zdobyć zaufanie milionów Polaków, przyciągając ich bogatą ofertą oraz atrakcyjnymi cenami.

Wszyscy kojarzą logo firmy z wielkim, czerwonym robakiem, rozpoznawalne są również charakterystyczne, żółte budynki. Najnowszy obiekt otworzony w Warszawie może jednak zaszokować klientów niezwykłym połączeniem nowoczesności samego sklepu ze stylizacją na dawny, klasyczny wystrój starej Warszawy.

Biedronka największą siecią handlową w naszym kraju

Biedronka jest siecią sklepów, która generuje aż 65% dochodów spółki Jeronimo Martins Polska do której należy. Szacuje się, że jeszcze pół roku temu posiadała ponad 2800 sklepów, teraz natomiast jest ich znacznie więcej, a ciągle otwierane są nowe na terenie całej Polski. Roczna sprzedaż na rok 2017 wynosiła ponad 11 mld euro, co stawia ją na pozycji sieci kontrolującej jedną piątą rynku handlowego w Polsce.

Obecnie określana jest jako największa sieć handlowa w Polsce, biorąc pod uwagę liczbę sklepów w naszym kraju. Swoją popularność oraz gigantyczne przychody firma zawdzięcza polityce cenowej dzięki której sprzedawane produkty są w wyjątkowo niskich cenach. Według niej za sukces odpowiada własny system dystrybucji, który minimalizuje koszty transportu, jednocześnie zapewniając świeżość produktów. Przy dużej ilości towarów strategia ta pozwala na proponowanie klientom atrakcyjnych cen.

Innowacyjna Biedronka w stylu starej Warszawy

Polacy mają w głowach utrwalony schemat wyglądu sklepu, który opiera się na wielkim, żółto-czerwonym logo z owadem oraz żółtym sklepie. Świeżo otworzony lokal burzy jednak to wyobrażenie – jest swoistym połączeniem najnowszej technologii wykorzystywanej w sklepie (kasy samoobsługowe, komunikacja głosowa czy ekrany LED) z klasycznymi elementami wystroju, stylizowanymi na wygląd starej Warszawy.

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Najohydniejsze znaleziska w jedzeniu z polskich sklepów

– Na ich (zakupów, przyp. red.) atrakcyjność wpływa atmosfera miejsca. Stworzyliśmy ją poprzez detale wystroju nawiązujące do oryginalnego wnętrza, takie jak: surowa cegła wkomponowana w strukturę elementów wykończeniowych lokalu oraz patynowane i postarzane elementy znajdujące się przy ruchomych schodach i windzie – komentuje nowy sklep Szymon Sochacki, dyrektor marketingu operacyjnego Biedronka.

Nowa biedronka mieści się w budynku DH Smyk, który zlokalizowany jest u zbiegu Al. Jerozolimskich oraz ul. Kruczej. Jej ściany zdobią czarno-białe fotografie z lat 1955 – 1978 na których klienci zobaczyć mogą skrzyżowanie przy którym placówka się znajduje.

ZOBACZ TAKŻE: 

  1. Piękna Pola Raksa miała romans z 11 lat młodszym, znanym aktorem. Gorąca historia!
  2. Katastrofa smoleńska: Zapadł przełomowy wyrok europejskiego trybunału
  3. Doda ostro o koleżankach z show-biznesu. Mocno im wygarnęła

15 gwiazd, które cudem uniknęły śmierci [ZDJĘCIA]

Zobacz również

ŹRÓDŁOinnpoland.pl

Redaktor, recenzent, copywriter.