Do Polski wchodzi gigant, który zmiecie konkurencję w pył. Przy nim w Biedronce jest drogo jak w luksusowych delikatesach

Do Polski wchodzi gigant, który zmiecie konkurencję w pył. Przy nim w Biedronce jest drogo jak w luksusowych delikatesach Źródło: Pixabay/ccipeggy

Biedronka i inne dyskonty będą musiały niedługo przemyśleć strategię. Na rynek wkracza poważny gracz. Jego głównym atutem mają być bardzo niskie ceny. Niewykluczone, że dojdzie do rewolucji w zakupowych nawykach Polaków.

Biedronka i Lidl mogą spodziewać się kłopotów. Złą wiadomością jest dla nich wkroczenie na polski rynek całkowicie nowego gracza. Ten gigant ma potencjał, by przejąć wielu klientów. Jego głównym atutem będą szokująco niskie ceny. Tak niskie, że dotychczas znane dyskonty uchodzić będą za drogie sklepy.

Biedronka stanie się za droga? Nadchodzi nowy gracz na polskim rynku

Wygląda na to, że już wkrótce Polacy przeniosą się do nowych sklepów. Do Polski wkracza właśnie poważny rosyjski gracz, którego celem jest detronizacja obecnie królujących na rynku marek. Mere ma zamiar zmienić nawyki zakupowe naszych rodaków i przyciągnąć ich do swoich sklepów. I w tym wyścigu ma spore szanse na sukces. Wszystko dzięki strategii tej marki.

Mere reprezentuje bowiem format sklepu znany jako hard dyskont. W ofercie znajdą się wyłącznie najtańsze, najprostsze produkty. Zero towarów luksusowych. Wygląd sklepu będzie przywodził na myśl bardziej magazyn, niż elegancki supermarket. Rzeczy będzie można wyciągnąć wprost z palet, tekturowych pudeł czy wielkich blaszanych koszów.

Czy Mere sprawdzi się w Polsce? Ofensywa zaczyna się w Częstochowie

DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ

Czy w Polsce jest miejsce na taki sklep? Wydaje się, że tak. Biedronka i Lidl poszły ostatnio w stronę innego, trochę bardziej zamożnego klienta i zaczęły oferować bardziej prestiżowe towary. Z drugiej strony, według ekspertów, Mere może być ciężko utrzymać klienta ograniczoną ofertą, przez którą i tak będą musieli oni robić zakupy w lepiej zaopatrzonych sklepach. To ceny mają być głównym atutem. Mere liczy, że spore oszczędności będą dla klientów decydujące w kształtowaniu ich nowych przyzwyczajeń. Choć zarobki Polaków poszły ostatnio w górę, to prędzej czy później efektem tego będzie wzrost cen - i wtedy obywatele poszukają oszczędności na zakupach podstawowych produktów.

Obecnie Mere obecne jest w Rosji, Kazachstanie, Chinach i na Białorusi. Na tych rynkach działa ponad 800 sklepów. Swoją ofensywę w Polsce marka rozpocznie w Częstochowie. W planach firmy jest otwarcie 105 sklepów w naszym kraju. To sukces częstochowskiego sklepu zadecyduje o dalszym kierunku ekspansji. Docelowo marka chce pojawić się także w Rumunii, Niemczech i Azerbejdżanie. 

  1. Agata Duda w USA! Pierwsza Dama wygląda olśniewająco! Przyćmiła Melanię Trump [ZDJĘCIA]
  2. Wiadomo, na co chorowała Irena Szewińska! Przyczyny śmierci legendarnej olimpijki są STRASZNE. Aż trudno w to uwierzyć
  3. Tak wygląda dom Justyny Żyły. Widok luksusowych wnętrz zwala z nóg
  4. Chylińska ukrywała to przed mediami. Największy rodzinny dramat gwiazdy
  5. Fatalne informacje dla Kurdej-Szatan. Gwiazdę czeka najgorsze
  6. Ogromny upał to pikuś przy tym, co czeka mieszkańców tych województw. IMGW podnosi pilny alarm przed zagrożeniem

Źródło: Rzeczpospolita

Następny artykuł
0 Skomentuj

Który Mikołaj Krawczyk cię urzekł?

Komentarze 0

Ocena artykułu