Ogromne kłopoty klientów polskiego banku! Stracili dostęp do swoich pieniędzy

Ogromne kłopoty klientów polskiego banku! Stracili dostęp do swoich pieniędzy

Bank Pekao zmaga się właśnie z bardzo wielkimi problemami. Bank, w którym tysiące Polaków trzyma swoje pieniądze, zmaga się dzisiaj z awariami, przez co klienci nie są w stanie wykonywać podstawowych operacji bankowych. Czy spółka upora się z problemami?

Bank Pekao to bez wątpienia jeden z najpopularniejszych banków w Polsce. Firma, która do tej pory była synonimem porządnej obsługi bankowej padła dzisiaj pod naporem awarii w swoich systemach. Klienci, którzy zostali odcięci od własnej gotówki, są zrozpaczeni i proszą o pomoc. Kiedy sytuacja wróci do porządku?

Bank Pekao w wielkich tarapatach. Padły internetowe usługi systemu

Klienci z całej Polski znaleźli się w potrzasku po tym, jak aplikacja mobilna i strona internetowa ulubionego przez nich banku przestała działać dzisiaj (tj. 7 stycznia 2019 roku) w godzinach porannych. Zrozpaczeni klienci, którzy nie byli w stanie robić przelewów, a także bali się ataku hakerskiego na stronę ich banku, zaczęli zasypywać oddziały zapytaniami i telefonami. W końcu na oficjalnym profilu facebookowym spółki pojawił się komunikat dotyczący dzisiejszych awarii. - Obecnie mogą występować problemy z dostępem do serwisu internetowego, aplikacji PeoPay oraz wysyłką wiadomości SMS – poinformował bank na swoim profilu społecznościowym.

Kiedy usługi wrócą?

Ponoć część klientów sieci bankowej już teraz może cieszyć się sprawnie działającym systemem bankowym. Usługi mają zostać włączone do końca dnia. Sam bank w krótkim komunikacie zapewnia, że cały czas pracuje nad natychmiastowym rozwiązaniem usterki.



DALSZA CZĘŚĆ TEKSTU POD GALERIĄ - Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu - napisali pracownicy spółki na swoim Facebooku. Klienci są bardzo zaniepokojeni faktem niemożności wypłacania pieniędzy, o czym informują bank pod ich facebookowym wpisem. - "Obecnie? Od 4 godzin nie da się nic zrobić... macie zamiar kiedyś to naprawić? Jestem waszym klientem od 5 lat i nigdy nie było takich problemów, chyba czas na zmiany", "Od rana nie mogę się zalogować. Coś nie zbyt pilne to rozwiązanie. Ostatnio takie awarie coraz częściej. I pomyśleć, że moje wynagrodzenie też płynie z tego banku.....ciekawe, czy będzie na czas...", " Może zaczniecie informować, wtedy gdy działa, a nie wtedy gdy nie działa. Byłoby mniej postów i mniej rozczarowanych klientów. - piszą rozgoryczeni klienci.
ZOBACZ TAKŻE: 
  1. Edyta Górniak znalazła na planie TVN najlepszą możliwą rzecz. Gratulacje!
  2. Widzowie nie mają litości. Chcą zniszczyć Polsat i roznieść stację po tym, co robili
  3. Służba Ochrony Państwa nie zdała egzaminu? Ten film tego dowodzi
  4. Grażyna Kulczyk z partnerem. Kim jest najbogatsza kobieta w Polsce
  5. Ile lat ma Barbara Kurdej-Szatan? Ta informacja totalnie was zaskoczy
Następny artykuł