Anna Lewandowska zdradza sekret jędrnych pośladków. 5 błędów, które na pewno popełniasz

Anna Lewandowska zdradza sekret jędrnych pośladków. 5 błędów, które na pewno popełniasz Źródło: Facebook/ Anna Lewandowska

Anna Lewandowska może pochwalić się pięknym, smukłym i wysportowanym ciałem. Teraz zdradza sekret na kształtne i jędrne pośladki. Co robić, żeby ujędrnić swoje pośladki i jakich błędów unikać?

Anna Lewandowska i jej rady na jędrne, okrągłe pośladki

Anna Lewandowska to jedna z najpopularniejszych trenerek fitnessu w Polsce. Traktowana jest jak guru w zakresie kształtowania sylwetki, nic więc dziwnego, że mnóstwo kobiet szuka sposobu, żeby mieć takie ciało, jak ona. Wszyscy chcą również poznać jej sekrety na utrzymania takiej formy, a Anna Lewandowska chętnie radzi teraz kobietom, co powinny zrobić, aby móc pochwalić się pięknymi pośladkami.

Sekret jędrnych pośladów według Lewandowskiej

Zamiast tłumaczyć kobietom, jak powinny zacząć pracować nad kształtną pupą, Lewandowska chce najpierw pomóc im wyeliminować najczęstsze błędy. Trenerka wymienia:

  1. Stosowanie głodówek i diety monoskładnikowych – Lewandowska wyjaśnia na swoim blogu, że stosowanie tego typu ubogich diet bardzo osłabia organizm, przez co ćwiczący nie może budować mięśni oraz narażony jest na szybki efekt jojo, czyli powrót do dawnej, większej wagi. Sekretem wymodelowane ciała jest natomiast trzymanie się bogatej w różne składniki odżywcze diety.
  2. Korzystanie z internetowych diet zalecanych dla wszystkich – według trenerki diety dostępne w Internecie nie mogą zadziałać na każdego. Każdy z nas jest innym człowiekiem i wszyscy mamy różny styl życia. Ponadto odmienne są również nasze potrzeby, więc skuteczna dieta powinna być indywidualne dopasowana do każdej osoby. 
  3. Zaczynanie od trudnych, zaawansowanych ćwiczeń i długich treningów - jest to przepis na szybkie zniechęcenie się, a nawet poważne kontuzje. Według Lewandowskiej najlepiej jest zaczynać od spokojniejszych i łatwiejszych ćwiczeń, szczególnie jeśli dawno nie było się aktywnym fizycznie.
  4. Trzymanie się sztywnego planu - podobnie jak z dietą, zestaw ćwiczeń również powinien być stworzony indywidualne dla danej osoby, aby mógł przynosić jak najlepsze rezultaty.
  5. Brak profesjonalnie stworzonego planu treningów oraz jadłospisu – tutaj trenerka ponownie podkreśla konieczność skorzystania z usług specjalistów - zarówno dietetyków, jak i trenerów. Tylko dobrze dopasowane plany mogą dać upragnione efekty, takie jak wymarzone, okrągłe pośladki. 
     

Według Anny Lewandowskiej praca nad kształtnymi i jędrnymi pośladkami powinna się zacząć od stworzenia indywidualnych planów treningowych i dietetycznych. Patrząc na jej idealnie wymodelowane ciało można przypuszczać, że rzeczywiście ma rację. 

Źródło: hpba

Następny artykuł