Strona Główna Biedronka i Lidl wiedzą, jak cię zmylić! Sztuczki, przez które wydajesz zbyt...

    Biedronka i Lidl wiedzą, jak cię zmylić! Sztuczki, przez które wydajesz zbyt wiele

    Wikimedia Commons, Facebook, @BiedronkaCodziennie, @lidlpolska
      (1/11)

    Najpopularniejsze sieci marketów w Polsce od samego początku konkurowały o uwagę konsumentów. Biedronka i Lidl zrobią wszystko, aby tylko przyciągnąć do siebie kupujących i skłonić ich do zakupu jak największej ilości produktów. Przedstawiamy sztuczki, które sprawiają, że w sklepach tego typu wydajemy znacznie więcej, niż początkowo planowaliśmy.

    Miliony Polaków robi zakupy w sieciach dyskontowych. To sprawia, że sieci takie jak Biedronka i Lidl generują wielkie przychody i cieszą się ogromną popularnością.

    W dyskontach najczęstszym trikiem na przyciągnięcie potencjalnego klienta jest sztuczka na pieczywo. Wypieki są umieszczane tuż przy wejściu, aby zapach kusił każdego, kto wejdzie do sklepu. Konsument, wybierając przykładowo chleb na początku swoich zakupów, później najprawdopodobniej sięgnie też po inne dodatki.

    Następnym chwytem jest rozmieszczenie produktów. Kawy i mleka nie znajdziemy obok siebie. Jeśli zdecydujemy się na jeden produkt, by dostać drugi będziemy musieli przejść cały sklep. Ten spacer sprawi, że zobaczymy wiele innych artykułów i promocji.

    Promocje, wyprzedaże czy zniżki to kolejna kategoria, w której królują dyskonty. Ludzie mają instynkt do szukania okazji. Nikt przecież nie chce przegapić oferty, w której można mieć więcej za mniej.

    Te sposoby wciąż sprawiają, że ludzie wracają do swoich ulubionych marketów.