UDOSTĘPNIJ

Amerykańskie wydanie magazynu „Playboy” zrezygnowało z pokazywania nagości chcąc skupić się na lifestyle’u. Dziś władze przyznają, że był to błąd i powracają do tradycji. Rozpoczynają od nowej okładki, która zdobyła uznanie na całym świecie. 

Amerykańskie wydanie Playboya miało zapoczątkować falę zmian w magazynie na całym świecie. Polska redakcja nie wprowadziła zmian i najprawdopodobniej wyszło to jej na dobre. Amerykanie przyznają, że popełnili błąd. Playboy zbyt mocno kojarzył się z nagością, by można było płynnie przejść do nowej formuły bez drastycznych strat.

Cooper Hefner, syn Hugh Hefnera, a zarazem dyrektor kreatywny w Playboyu zapowiedział powrót do korzeni. Ma się jednak zmienić styl pokazywania nagości.

Będę pierwszym, który przyzna, że sposób w jaki magazyn przedstawiał nagość był nie na czasie, ale rezygnowanie z niego w pełni było błędem. Nagość nigdy nie była problemem, ponieważ nagość jako taka nie jest problemem. Dziś wracamy do naszej tożsamości i tego kim jesteśmy – poinformował Cooper.

Amerykański Playboy zrezygnował z nagości w 2016 roku, gdyż uznał, że lifestylowy magazyn publikujący zdjęcia nagich kobiet jest passé, ponieważ pornografia przeniosła się do internetu. Mimo wszystko warto zaznaczyć, że sprzedaż Playboya w USA i tak gwałtownie spada. W 1975 sprzedano 5,6 miliona egzemplarzy, zaś w 2016 roku jedynie 800 000.

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również