UDOSTĘPNIJ
fot. Wikimedia Commons/DoulosBen; Reclus

Rok dzieli się na pewne szczególne okresy, co wykorzystują handlowcy i marketingowcy. W każdym z nich sklepy promują inne produkty. Sieci Lidl i Kaufland w tym roku wyprzedziły wszystkich.

Promocje świąteczne pojawiają się w sklepach przeważnie na przełomie października i listopada. Nic dziwnego – w Polsce bardzo ważne są święto Wszystkich Świętych i dzień zaduszny, więc aż do początku października półki sklepowe zdominowane są przez znicze i wieńce.

Jednak stopniowe cofanie pierwszego dnia promocji bożonarodzeniowych obserwujemy już od kilku lat. W tym roku sklepy sieci Lidl i Kaufland zaskoczyły wszystkich. Pierwsze produkty nawiązujące do tradycji bożonarodzeniowych pojawiły się na ich półkach w połowie października.

Na razie oferta jest uboga, mowa głównie o czekoladowych mikołajach. Wciąż o wiele ważniejsza jest oferta związana ze świętem zmarłych. Ostatnio popularne stają się także produkty odnoszące się do szturmującego Polskę halloween – święta popularnego w Wielkiej Brytanii i Stanach Zjednoczonych.

Należy także podkreślić, że ze strony Lidla jest to pewna „poprawa”, bo dwa lata temu w sklepach tej sieci słodycze w kształcie „świętego Mikołaja” pojawiły się już 3 października.

Synowie znanych polityków, którzy poszli w ślady ojców [ZOBACZ!]


Te rzeczy NAJBEZPIECZNIEJ jeść!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również