UDOSTĘPNIJ

Jak podaje portal gryf24.pl 15 kwietnia 2015 r. w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Pomorskiego zorganizowano konferencję, na której zaprezentowano nowy znak rozpoznawczy województwa. Ma stanowić promocję gospodarczą pomorskiego w kraju i za granicą.

Radiogdansk.pl informuje, że prace nad logotypem trwały rok i pochłonęły 90tys. zł.

Entuzjastycznie o nowym logo wypowiadają się urzędnicy. Na łamach natemat.pl czytamy wypowiedź Marty Chełkowskiej z Urzędu Marszałkowskiego – „(…) wykrzyknik pełni funkcję zaczepki: poczekaj, zobacz, to jesteśmy my! Sądzę więc, że to logo ma szansę zostać zapamiętane i ma szansę spajać wszystkich”

Sam autor, Andrzej Pągowski zdradza portalowi natemat.pl, że nie może zdradzić wysokości swojego honorarium, zapewnia jednak, że wyniosło ono niewielki procent z 90tys. zł.

Ta wypowiedź zapaliła internautów, którzy sugerują że mogło dojść do kumoterstwa. Pod artykułem w natemat.pl pan Bartosz Siciński komentuje sprawę tak „Zdzichu mamy wolne 90 tysięcy, weź tego swojego kuzyna co by założył agencje i zatrudni jakieś nazwisko co by kwotę porządnie spożytkować… dzielimy się jak zawsze…”

Na pantagrueliczny komentarz pozwolił sobie również dziennikarz Marek Magierowski

obrazek 138

ds, źródła: gryf24.pl, radiogdansk.pl, natemat.pl, twitter.com
obrazek: nowe logo woj. pomorskiego autorstwa Andrzeja Pągowskiego

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również