UDOSTĘPNIJ
fot. facebook / kuba wojewodzki/flickr.com

Lokowanie produktów jest bardzo popularną formą reklamy i towarzyszy telewizji prawie od początku istnienia. Jak się okazuje pieniądze wydawane na to nie są małe, natomiast efekt końcowy nie zawsze zachwyca widzów.

TVN zdradził dziennikarzom ile kosztuje lokowanie produktów w ich jesiennej ramówce.

W cenniku rozróżniono dwa typy reklamy: pasywny i aktywny. Pierwszy polega tylko i wyłącznie na umiejscowieniu produktu w tle sceny. Drugi zakłada, że zostanie on wpleciony w fabułę.

Dla widzów jest to dużo zabawniejsza forma, gdyż często prowadzi do absurdalnych dialogów.

Poniżej zamieszczony jest film z przykładami nie najlepszych reklam.

Reklamy pasywne są tańsze niż aktywne niemniej jednak kosztują kilkadziesiąt tysięcy złotych. W środku stawki znajduje się uwielbiany przez widzów serial „Pierwsza Miłość” z cennikiem zaczynającym się od 31 tys. złotych. Na szczycie cennika znajduję się program Kuby Wojewódzkiego, reklama u celebryty kosztuje 64 tys. za pasywną i 95 tys. za aktywną.

Jak widać mimo nagonki internautów Wojewódzki dalej stanowi łakomy kąsek dla firm. Wiele osób przepowiadało mu rychły koniec kariery, gdy wystąpił w reklamie oranżady. Jak widać wróżby te można włożyć do lamusa. Cennik TVN wyraźnie pokazuje kto jest najważniejszym produktem telewizji i deklasuje takie osoby jak Magdę Gessler czy młodego Chajzera.

Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu:

wk źródło:metacafe.pl

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również