UDOSTĘPNIJ
źródło: flickr.com

Mogłoby się wydawać, że rynek dyskontów jest zdominowany przez dwie wielkie marki. Lidl i Biedronka swoimi promocjami, Świeżakami i reklamami rządzą niby niepodzielnie w Polsce. Takie twierdzenie to kompletny mit. Znacznie lepiej od zagranicznych marek wypada całkiem inna i co ciekawe – polska.

Największym dyskontom w Polsce depcze po piętach sieć marketów, która znana jest zwłaszcza na zachodzie kraju. Mowa o marketach Dino, które należą do Tomasza Biernackiego. Te notują coraz lepsze wyniki sprzedaży i biją rekordy w stawianiu nowych lokali. Tylko w pierwszym półroczu otwarto 49 marketów Dino. W tym samym czasie Biedronka postawiła 19, a Lidl 15 nowych marketów.

Tym samym Dino ma już 677 marketów w całej Polsce. Już pobił niemiecką sieć, która liczy 630 lokali. Cały czas przoduje Biedronka, do której Dino jeszcze daleko. Ta ma 2741 marketów, ale jak zapewnia szefostwo Dino, nie liczy się ilość lokali, a wyniki. Te polskie markety mają najlepsze od lat – Dino rozwija się już szybciej niż Biedronka. Zawdzięcza to swojej strategii rozwijania swojej sieci tam, gdzie brak Lidlów i Biedronek – na prowincji.

Pierwsze 6 miesięcy tego roku było dla Dino naprawdę owocne. Sieciówka zanotowała wzrost sprzedaży o 32% w porównaniu z 2016 rokiem. W tym samym czasie potentat rynku dyskontów, Biedronka, zanotowała wzrost o ledwie 10%. Dlatego też może obawiać się doganiającego ją Dino.

źródło: innpoland.pl

Tak żyją nieprzyzwoicie bogate dzieci rosyjskich oligarchów [ZOBACZ!]

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również