UDOSTĘPNIJ
fot. wikimedia.org

W sieci zawrzało po tym, jak holenderskie linie lotnicze opublikowały jedno zdjęcie na swoim twitterowym koncie. Pojawiły się glosy krytyki, ale także poparcia dla firmy. Temat szybko podłapały media.

Z okazji parady równości, która odbyła się niedawno w Amsterdamie, Holenderskie linie lotnicze KLM opublikowały, popierające wydarzenie zdjęcie. Widać na nim trzy pary pasów bezpieczeństwa, które są pokolorowane w barwy tęczy.

Hasło dołączone do obrazka brzmi „Nie ważne z kim klikasz (tłum. dopasujesz się) Wesołego #PrideAmsterdam”. Po tej publikacji, na Twitterze KLM rozpętało się prawdziwe piekło. Pasy na zdjęciu ułożone są w taki sposób, że tylko jedną parę da się zapiąć. Reszta złożona jest z dwóch takich samych części. Internauci zauważyli to natychmiastowo.

– „Nie chcę umierać!”, „KLM dzięki za pokazanie, że homoseksualizm to absurd!”, „No właśnie – tylko JEDNA kombinacja działa!”, „To największa porażka marketingowa!” – komentowali twitterowicze.

Niektóre media, które podjęły temat kampanii holenderskiego przedsiębiorstwa stwierdziły, że nie udała się, a jej efekt jest odwrotny od zamierzonego. Pomimo to, znaleźli się i ludzie, którym bardzo się spodobała. Swoje zdanie wyrazili pod postem. „Proszę, zignorujcie głosy hejterów. Świetna reklama, dobra robota!”, „Kocham tę reklamę! Jest świetna!”, „Dziękuję Wam za Wasza odwagę!” – napisali.

ZOBACZ TAKŻE

źródło: wp.pl

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również