UDOSTĘPNIJ
fot. pixabay.com

Na przestrzeni lat przyzwyczajamy się do nazw marek i ich logotypów. Gdy znikają, z początku jest nam trudno przywyknąć, lecz jest to tylko kwestią czasu. Teraz musimy przygotować się na kolejną rewolucję na rynku i koniec jednej z marek, która od lat była obecna w Polsce.

Popularna sieć stacji paliw Statoil jest już w trakcie poważnej zmiany wizerunkowej, która obejmie wszystkie jej oddziały na świecie, w tym ponad 350 w Polsce. „Statoil” zniknie z Polski a zastąpi go „Circle K”, czyli nazwa właściciela marki. Tzw. rebranding przeszło już sto stacji. Stało się to w Krakowie, Łodzi, Warszawie i miastach Śląska.

 W 2015 r. zdecydowaliśmy, że Circle K stanie się naszą globalną marką detaliczną. To element naszej strategii i jednocześnie bardzo ważny moment w historii całej firmy. Polska dołącza właśnie do grona ponad 20 krajów, w których Circle K ma ugruntowaną pozycję na rynku i z sukcesem funkcjonuje już od wielu lat – powiedział prezes Circle K Polska Giedrius Bandzevicius.

Zmiana powoli obejmie cały kraj. We wrześniu i październiku nowa nazwa zawita do województw dolnośląskiego i wielkopolskiego. Reszta Europy powoli przygotowuje się do tego samego. Rozmowy w tym kierunku prowadzone są już w krajach bałtyckich.

źródło: tvn24bis.pl

Lego wprowadzi na rynek coś niesamowitego. Fani będą zachwyceni!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również