UDOSTĘPNIJ

Za pośrednictwem serwisu Wykop, w polskiej sieci popularne stało się nagranie, obrazujące noworodka, którego matka zażywała w ciąży heroinę. Do kilku dni po porodzie, u dziecka można zauważyć szokujące efekty zespołu abstynencyjnego. Drgawki są wywołane przenikaniem narkotyku do ciała noworodka. Film może wywołać szok, dlatego jest przeznaczony tylko dla widzów pełnoletnich. 

Obserwuj Pikio.pl, by być na bieżąco:

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas
UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułBiedroń: Odwalcie się od Wałęsy, TW Bolek to ja
Następny artykułWałęsa: w latach 70. przypadkowo zawsze wygrywałem w totolotka!
Wiadomości Pikio

Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata. Podajemy tylko informacje, a opinie pozostawiamy Czytelnikom. Przedstawiamy wiadomości bez cenzury i bez linii redakcyjnej.

Zobacz również