UDOSTĘPNIJ

Na profilu wódki „Żytnia Extra” na Facebooku zamieszczone zostało zdjęcie niesionego przez kolegów Michała Adamowicza – ofiary ataku komunistów na opozycyjną demonstrację w Lubinie. Marketingowcy od promocji alkoholu zdjęcie podpisali bardzo sugestywnymi słowami: Kac Vegas? Scenariusz pisany przez Żytnią.

Zdjęcie w 1982 roku wykonał Krzysztof Raczkowiak. Przedstawia ono uciekających opozycjonistów z rozpędzonego przez milicję wiecu antykomunistycznego. Bohater zdjęcia zmarł po kilku dniach wskutek odniesionych ran postrzałowych. Teraz został wykorzystany do reklamy wódki jako ofiara kaca.

PRowcy „Żytniej” ugięli się pod krytyką w mediach społecznościowych, usunęli zdjęcie i zamieścili przeprosiny na swoim profilu: W imieniu zespołu Extra Żytniej najmocniej przepraszamy wszystkich, których uraziliśmy naszą publikacją. Pragniemy podkreślić, że publikacja takiej fotografii nie była wynikiem braku szacunku, a naszej nieświadomości. Popełniliśmy błąd i teraz za niego przepraszamy. Dopełnimy wszelkich starań, aby taka sytuacja się nie powtórzyła. Zespół Extra Żytniej

Polub Pikio.pl, by być na bieżąco:

ds, źródło: Facebook.com

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również