UDOSTĘPNIJ

Kiedy klientka banku oświadczyła, że jej mały syn musi pójść za potrzebą, pracownicy placówki kategorycznie odmówili jej skorzystania z łazienki dla personelu. 3-letnie dziecko, które towarzyszyło swojej matce zostało zmuszone do oddania moczu do kubka.

Do zdarzenia doszło 14. listopada, kiedy to mieszkanka Gdańska postanowiła udać się do jednego z lokalnych oddziałów banku PKO BP. Kobieta zabrała ze sobą 3-letniego syna. Choć dziecko nie nudziło się w placówce, bowiem przebywało w kąciku dziecięcym, czas wizyty się przedłużał.

Ponadgodzinne oczekiwanie w kolejce i awaria systemu sprawiły, że pobyt matki z 3-latkiem znacznie się wydłużył. W pewnym momencie dziecko zakomunikowało kobiecie, że chce iść do toalety. Kobieta poprosiła o dostęp do toalety służbowej dla synka. Personel kategorycznie jednak jej odmówił.

Co więcej, poinformowano także kobietę, że jeśli ta wyjdzie z banku, nie będzie mogła wrócić, ponieważ było już po godzinie 18:00 i nadchodził czas zamknięcia placówki. Zaproponowano więc, by dziecko oddało mocz do kubka. 3-latek wysikał się więc przy stanowisku obsługi klienta.

O sytuacji niebawem dowiedziało się szefostwo banku, które nie kryło oburzenia. Władze PKO BP przyznały, że personelowi zabrakło w działaniu zdrowego rozsądku, bo choć faktycznie nie powinno się udostępniać toalety klientom, ta określona sytuacja, była wyjątkiem. Matka i 3-latek już zostali oficjalnie przeproszeni, a wobec pracowników oddziału zostaną wyciągnięte konsekwencje.

Polub fanpage jedynego bezstronnego portalu informacyjnego


źródło: se.pl
pt

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również