UDOSTĘPNIJ
Źródło: twitter.com/meblinePL

Pewne rzeczy nie mieszczą się w głowie. Można pomyśleć, że są świętości, których nie można naruszać. Taką wszakże jest śmierć niewinnych ludzi. Zwłaszcza tragiczna śmierć. Jednak nie dla wszystkich to takie oczywiste. Są firmy i ludzie, którzy zrobią wszystko, żeby się wypromować.

Polska firma Mebline.pl postanowiła wypromować się na zamachu w Londynie. W chwili, w której wszyscy użytkownicy Internetu wyszukują wszelkie możliwe informacje o tym, co dzieje się pod budynkami brytyjskiego parlamentu – tag „london” jest najpopularniejszym na wszystkich platformach.

Nie sposób uzasadnić wrzucania na Twitter właśnie w tym momencie reklamy szaf „London”. Wydaje się to co najmniej nie na miejscu, jeśli nie wręcz skandaliczne. Podobne  odczucia wzbudzać może inna reklama Premiertrip Travels – biuro podróży, akurat w chwilę po zamachu w Londynie wrzuciło reklamę promocyjnej wycieczki z powrotnym biletem do Londynu.

Zdaje się nieszczególnie inteligentnych dziewczyn, które swoje wdzięki też próbują wypromować na tragedii ofiar, nie będziemy komentować.

Źródło: twitter.com/premirertripT
Źródło: twitter.com
Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również