UDOSTĘPNIJ
Fot. Wikimedia Commons (Rainer Lück)

Chociaż mogłoby się wydawać, że najpopularniejsze marki bardzo poważnie traktują klientów, zabiegając o ich zaufanie, nie zawsze się tak dzieje. Afera, która wybuchła właśnie wokół znanej firmy Saturn, rozwścieczyła tysiące klientów w całym kraju. To, jak lekceważąco traktuje ona klientów, udowodnił jeden z internautów.

Historia, którą czytamy na portalu Wykop.pl, zadziwiła i rozzłościła tysiące osób, którym zdarzało się lub planowały zrobić zakupy w Saturnie. Internauta opisał, co spotkało go po tym, gdy zamówił on płytę indukcyjną oraz mikrofalówkę w internetowym sklepie firmy.

Drugi ze sprzętów został przez niego odebrany już kilka dni później. Pierwszy spowodował jednak ogrom problemów i sprowokował prawdziwą batalię z działem obsługi klienta.

ZOBACZ TAKŻE: Polacy wyjeżdżali po to za granicę. Wykorzystała to Biedronka!

Klienci są w szale

– Na płytę mam czekać, bo została uszkodzona w transporcie. Nowa ma zostać dostarczona za 3-4 dni, postanawiam czekać więc cierpliwie. Jednak mija 5 dni, a ja nie mam żadnej wiadomości od sklepu, ani też nikt mi nie przynosi płyty. Po całym dniu walki z wszelkiej maści konsultantami dostaję telefon od pracownika Saturna, że jest ostatnia sztuka płyty indukcyjnej w Krakowie i już ją dla mnie rezerwuje. Ma dojechać pod moje drzwi za 3 dni. Po ok. 4 dniach jednak cisza, nikt nie wie gdzie moja płyta, więc znów rozpoczynam poszukiwania i siedzenie na telefonie, czacie i mailu by uzyskać jakieś informacje – opisywał rozzłoszczony internauta, pokazując także maila, którego wkrótce otrzymał.

– Okazuje się więc, że więcej już moich płyt nie mają, a ostatnia zarezerwowana dla mnie sztuka zaginęła. (…) Nikt do mnie się nie odzywa, mimo że wcześniej wymienialiśmy argumenty. (…) Jestem zbywany i na ich helpdesku, i na Facebooku – dodał także internauta.

Jego historia rozwścieczyła tysiące innych osób Saturna, które stanowczo stanęły po stronie ignorowanego przez firmę klienta. Czas pokaże, w jaki sposób dział obsługi klienta zdecyduje się rozwiązać niezwykle nagłośnioną przez media sprawę. Już teraz mówi się, że znany sklep zwyczajnie robi sobie żarty ze swoich klientów.

ZOBACZ TAKŻE: Wydało się! Klienci LIDLa będą wściekli

Z TAKĄ obstawą przy bankomacie nikt cię nie ruszy!


Na co Polacy wydają pieniądze z 500 plus? Fakty zaskakują! [ZDJĘCIA]

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również