UDOSTĘPNIJ
źródło/publicdomainpictures.net

Wydany przez „Polish Express” poradnik dotyczący zasiłków, jakie mogą pobierać Polacy na Wyspach, wywołał niemałe oburzenie wśród Brytyjczyków. Brytyjskie media podchwyciły temat ostro krytykując publikację polonijnego magazynu.

Mający 20 stron poradnik dla Polaków przebywających w Zjednoczonym Królestwie stał się celem krytyki Brytyjczyków już w kilka godzin po jego publikacji. Nie zabrakło określeń takich jak „szokujący” czy „kontrowersyjny”.

O poradniku pisały już największe brytyjskie media – The Telegraph, Breitbart, Daily Mail czy Daily Mirror. Wszystkie zgodnie potępiają publikację, wskazując na to, że ta zachęca Polaków do przyjeżdżania na Wyspy i pobierania zasiłku.

W przekazach medialnych pojawiły się także oskarżenia pod adresem Polaków o pobieranie ogromnej ilości brytyjskich funtów. Podano także dokładną liczbę – 116 mln funtów. Taka kwota w ciągu ostatnich 5 lat miała zostać przeznaczona na zasiłki dla polskich imigrantów.

Informacje dotyczące poradnika dla Polaków wywołały falę negatywnych komentarzy. Brytyjscy czytelnicy niejednokrotnie stwierdzali, że „zasiłki na Wyspach należą się tylko Brytyjczykom”.

Obserwuj Pikio.pl, by być na bieżąco:


źródło: taniabrytania.uk
pt

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również