UDOSTĘPNIJ
fot. superruchacz.com

Jak poinformował producent napoju energetycznego „Super Ruchacz”, już niebawem na rynek trafi nowa marka. Tym razem nazwa napoju będzie nawiązywała do Żołnierzy Wyklętych i będzie celowała „w patriotyczną młodzież i kibiców”.

Firma 8K, która dotychczas zasłynęła z produkcji napoju energetycznego „Super Ruchacz” ogłosiła, że jej następnym produktem będzie napój „Żołnierze Wyklęci”, który będzie celował w młodzież patriotyczną i kibiców.

Jak jednak podkreśla firma, daleko jej do identyfikowania się z jakimikolwiek środowiskami narodowymi, czy nawet w ogóle politycznymi. Impulsem do użycia nazwy jest czysty biznes i zapotrzebowanie na „produkty patriotyczne”.

 – Inspiracją do wypuszczenia Żołnierzy Wyklętych był wysyp gadżetów patriotycznych, takich jak koszulki czy kubki. Produkt podobnie jak patriotyczna garderoba i pamiątki może wzbudzić zainteresowanie tematem żołnierzy, którzy ostatnio stoją na podium polskiej czci historycznej przekonuje producent napojów energetycznych w rozmowie z mediami. 

Natychmiast po ogłoszeniu wprowadzenia na rynek nowej marki, pojawiły się oskarżenia o cyniczną grę martyrologią i wykorzystywanie postaci i środowisk ważnych dla bardzo wielu Polaków.

 – Wielu krytykujących przejawia w tej kwestii sporą hipokryzję. Dlaczego? Otóż na przykład widzieliśmy już pościel z symbolem Polski Walczącej i obrazem zgliszcz Warszawy po powstaniu. A wiadomo, co często robi się w pościeli. Napój energetyczny nie jest gorszy od pościeli albo podkoszulka, który po latach użytkowania może służyć za ścierkę do kurzu, kiedy się już zużyje – tłumaczy producent napojów energetycznych. 

Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu:

bh, źródło: dziennik.pl

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również