UDOSTĘPNIJ

Śmiertelne niebezpieczeństwo spotkało pana Piotra Kacprzyka podczas posiłku. Zakupiona w sklepie mięsnym w Zabrzu wędlina okazała się zanieczyszczona.

Pan Piotr zgłosił w sklepie mięsnym, że podczas posiłku w dziąsło wbił mu się metalowy drucik który znajdował się w salcesonie. Sklep natychmiast masowo wycofał całą partię produktu ze sprzedaży jednak producent, jak twierdzi pan Piotr Kacprzyk, kompletnie go zignorował.

Znaleziony w salcesonie maleńki drucik mógł – jak twierdzą specjaliści – w przypadku gdyby spowodował pęknięcie przełyku i krwotok wewnętrzny spowodować nawet śmierć osoby która by go połknęła.

Co zrobić w podobnej sytuacji?

Reklamacja produktów spożywczych uregulowana jest na mocy ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Reklamacji produktów spożywczych dokonujemy bezpośrednio u sprzedawcy, u którego kupiliśmy towar. Składamy ją w ciągu trzech dni od daty sprzedaży, otrzymania towaru bądź otwarcia opakowania.

Zgodnie z rozporządzeniem kupujący traci uprawnienie z tytułu niezgodności towaru z umową, jeżeli nie zawiadomi niezwłocznie o tym sprzedawcę. W każdej sytuacji takie zawiadomienie musi mieć miejsce w terminie do trzech dni od daty otwarcia opakowania w przypadku towarów paczkowanych.

Trzy dni na reklamację ma także konsument, który nabył towar sprzedawany luzem. W tym przypadku termin zaczyna biec od dnia sprzedaży lub otrzymania towaru.

Zawiadomienie o niezgodności towaru można złożyć do nie później niż przed upływem daty minimalnej trwałości produktu lub terminu jego przydatności do spożycia. Po ich upływie nasze uprawnienia do reklamacji towaru niezgodnego z umową nie będą uwzględnione. Warunek ten nie odnosi się do towarów, które nie posiadają takich terminów.

Źródło: fakt.pl, infor.pl

W strefie skażenia: Tak dziś wygląda Czarnobyl [ZOBACZ!]

Czy za chwilę nadejdzie KONIEC ŚWIATA? Oto znaki!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również