UDOSTĘPNIJ
Fot. pixabay.com

Chyba nie o taki rozgłos chodziło polskiemu rządowi. Po wyśmianiu przez polskich internautów, za najnowszy pomysł jednego z polskich resortów wzięły się zagraniczne media.

Polski rząd zachęca obywateli, by rozmnażali się jak króliki – taki tytuł nosi informacja agencji Associated Press. – To kolejna już próba konserwatywnego rządu w tym w katolickim kraju z 38 milionami mieszkańców, by odwrócić niekorzystną tendencję demograficzną” – kontynuuje agencja.

Kto jak kto, ale my, króliki, wiemy, jak zadbać o liczne potomstwo – tak rozpoczynając spot promujący dzietność, ministerstwo zdrowia rozpoczęło również gorącą debatę która podzieliła internautów.

Część z nich, podobnie jak sam resort, nie widzi nic złego w tym spocie. Wskazują na to, że nie jest on wulgarny ani nikogo nie obraża.

Druga strona sporu twierdzi, że spot jest groteskowy i ośmiesza bardzo istotny problem jakim jest starzenie się społeczeństwa. Spór zaostrza dodatkowo informacja „Dziennika Gazety Prawnej” o tym, że koszt kampanii z królikami w roli głównej wyniósł 2,7 mln złotych.

O kampanii informują największe światowe media:

Źródło: Interia.pl

Nie zgadniesz, skąd pochodzi rodzina Trumpa! 10 zaskakujących faktów z jego życia

Podarte spodnie Prokopa, buty Ziemca i u*** stół Durczoka - największe wpadki w polskiej telewizji [ZOBACZ!]

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również