UDOSTĘPNIJ
źródło: wikimedia.org

To nie pierwsza promocja w sieci sklepów LIDL, która skusiła setki Polaków. Tak jak i poprzednio, tak i tym razem o przeceniony produkt w promocji klienci będą się bić – i to dosłownie. Tym razem przedmiotem masowego zainteresowania są luksusowe torebki znanego producenta. Jak się jednak okazuje, choć chętnych na nie nie brakuje, mało kto potrafi poprawnie wymówić nazwę firmy, która je stworzyła.

Jedna z najpopularniejszych w kraju sieci dyskontów nie po raz pierwszy organizuje promocję, która budzi żywe zainteresowanie klientów. Tłumy tym razem skusiła korzystna oferta na luksusowe skórzane torebki marki Wittchen, słynące ze starannego wykonania i wysokiej jakości. Chętnych nie brakuje, czy jednak klienci stojący w kolejkach potrafią prawidłowo wymówić nazwę firmy, która je stworzyła?

To właśnie postanowiła sprawdzić Wirtualna Polska w jednym ze swoich materiałów. Szybko okazało się, że niestety niewielu udało się poprawnie wymówić nie tylko nazwę Wittchena, ale i kilku innych znanych marek, takich jak np. Givenchy czy Apple. Zjawisko łatwo wytłumaczyć trudnościami ze znajomością języków obcych, co jednak nie dziwi szczególnie w wypadku np. francuskich firm, takich jak np. sieć sklepów Leroy Merlin.

Najlepiej zarabiający aktorzy 2017 - rankingi zaskakują!

Którą rasę psów Polacy lubią najbardziej? [ZOBACZ!]

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również