UDOSTĘPNIJ
Fot. https://www.facebook.com/NowoczesnaPL

W związku z trwająca kampania wyborczą do parlamentu politycy coraz chętniej wychodzą do ludzi, by zdobyć ich poparcie. Nie zawsze jednak ich pomysły spotykają się z entuzjastyczną reakcją. Wcześniej wyśmiewano się z agitacji Ewy Kopacz w pociągach, teraz z internautami łatwego życia nie ma szef NowoczesnejPL – Ryszard Petru.

Dzisiaj w ramach walki o sympatię wyborców na ulicę wyszedł Ryszard Petru i od godziny 17 rozdawał wodę przy słynnym warszawskim Pl. Zbawiciela. Na reakcję części internautów nie trzeba było długo czekać. Jaki bank sponsoruje?. – docieka jeden z internautów

Internauci krytykują również, że polityk wodę rozdawał w… kawiarniach.

Wnoszenie własnych napoi do lokalu, jest nie mile widziane przez przedsiębiorców prowadzących taki interes! – napisał jeden z Twitterowiczów.

Wtórował mu inny użytkownik Twittera Slabe… ludzie przyszli do kawiarni wiec mozna pozwolic im cos sprzedac, a nie rozdawac wode…

O tym jak trudno wyjść do wyborców wcześniej przekonała się Ewa Kopacz, której kampania w pociągach spotkała się z równą niechęcią. Internauci komentowali, że nagabuje pasażerów do tego stopnia, że nawet nie daje im w spokoju zjeść posiłku (słynne zajście z kotlecikiem w roli głównej), a Monika Olejnik panią premier nazwała przęsmiewczo Evą Peron.

Polub Pikio.pl, aby być na bieżąco:

ds

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas
ŹRÓDŁOFacebook.com,Twitter.com
UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułKot – Wielki Nauczyciel.
Następny artykułUSA zapłacą ukraińskim urzędnikom. 200 tys. dolarów dla gubernatora
Wiadomości Pikio

Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata. Podajemy tylko informacje, a opinie pozostawiamy Czytelnikom. Przedstawiamy wiadomości bez cenzury i bez linii redakcyjnej.

Zobacz również