Strona Główna Wiadomości Oglądalność TVN i TVP2 spada aż o 10 procent

Oglądalność TVN i TVP2 spada aż o 10 procent

UDOSTĘPNIJ

Udział kanału TVN w grupie 4+ wszyscy spadł w listopadzie do 10,4 proc, z 11.4 proc. Oznacza to 10-procentowy spadek popularności kanału. Informacje przedstawiono na podstawie danych Nielsen Audience Measurement. 

Polsat utrzymał się na poziomie 11,6 proc., zaś TVP1 spadło do 12,9 proc. z 13,8 proc. Tymczasem TVP2 notuje spadek do 9,5 proc. z 10,7 proc., co również jest porażką.

W grudniu 2014 roku oglądalność TVN w grupie docelowej (16-49 lat) spadła do 11,7 proc. z 12,4 proc. Udział Polsatu w tej samej grupie wzrósł do 13 proc. z 12,9 proc., TVP1 zmniejszyła udział do 9,2 proc. z 10,2 proc., a oglądalność TVP2 spadła do 8,2 proc. z 9 proc.

Na pierwszym miejscu TVN utrzymuje się w grupie 16-49 miasta. W grudniu telewizja utrzymała się na pierwszej lokacie z udziałem 13,2 proc, wobec 13,4 proc. rok wcześniej. Na drugim miejscu uplasował się Polsat, który zanotował wzrost z 11,2 proc. do 11,7 proc. Na trzecim miejscu jest TVP1 z udziałem 8,6 proc. wobec 9,9 proc rok temu, zaś na czwartej lokacie plasuje się TVP2 z udziałem 7,1 proc. wobec 7,7 proc. w ubiegłym roku.

źródło: bankier.pl



UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułDżihadyści zniszczyli 4 średniowieczne meczety!
Następny artykułPolska złamała sankcje ONZ?
Wiadomości Pikio
Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata. Podajemy tylko informacje, a opinie pozostawiamy Czytelnikom. Przedstawiamy wiadomości bez cenzury i bez linii redakcyjnej.