UDOSTĘPNIJ
źródło: wikimedia.org

Być może już niedługo będziemy mogli oglądać naczelnego brytyjskiego eurosceptyka na antenie jednej z rosyjskich stacji telewizyjnych. Nigel Farage otrzymał bowiem propozycję od prokremlowskiego medium i, jak sam stwierdził, poważnie zastanawia się nad przyjęciem oferty.

Będący w przeszłości liderem Partii Niepodległości Zjednoczonego Królestwa (UKIP), Nigel Farage, jest jednym z „ojców” tzw. Brexitu. Jako prezes UKIP znacząco przyczynił się do wyboru przez Brytyjczyków wyjścia ze struktur UE. Po udanym dla niego referendum, odszedł jednak z partii i oświadczył, że opuszcza świat polityki.

Farage’em zainteresowała się prokremlowska telewizja Russia Today, która zaproponowała mu zostanie twarzą stacji i własny program. Według nieoficjalnych informacji, Brytyjczyk miałby też zostać specjalnym reporterem zajmującym się tematem wyborów prezydenckich w USA.

Były lider UKIP poinformował, że jeszcze nie podjął decyzji, ale „poważnie ją rozważa”. Przyznał też, że „linia programowa RT może być upolityczniona”, ale mimo to „nie można ignorować stacji”.

 – Sporadycznie pojawiałem się na antenie Russia Today. To nadawca ze sporą widownią. Oczywiście ich linia programowa może być upolityczniona, ale nie można ich ignorować – mówi Farage

Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu o polityce i społeczeństwie:


źródło: niezalezna.pl
pt

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również