UDOSTĘPNIJ
fot. pixabay.com

Serwisy internetowe, w szczególności te największe i generujące niebotyczne zyski, aby pozostać atrakcyjnymi, muszą wprowadzać nowinki. Dotyczy to zwykle serwisów społecznościowych. Tym razem na zmiany zdecydował się YouTube.

Założony w lutym 2005 roku serwis pozwala na darmowe umieszczanie, komentowanie i ocenianie filmów wideo. Na przestrzeni lat zdobył ogromną popularność. Przechodził też wiele transformacji. Co miesiąc odwiedza go aż 1,5 miliarda zalogowanych użytkowników. Jest poważnym źródłem zarobku zarówno dla właścicieli, jak i użytkowników.

Najnowsze zmiany są łatwo zauważalne, począwszy od logo firmy. Nazwa serwisu zapisana jest wyraźnie tłustszym fontem, a jedna z głównych barw witryny, czerwień, znacznie jaśniejsza. Po liftingu wygląd strony na urządzeniach mobilnych ma być ujednolicony z tym na komputerach. Nie chodzi tutaj jednak o zmiany jedynie estetyczne.

Na telefonach czy tabletach będzie można przeglądać inne nagrania bez potrzeby minimalizacji ekranu. Będzie można także kontrolować szybkość odtwarzania, co było wcześniej możliwe tylko na komputerach. Możliwe będzie także zmienienie wyglądu strony i przejście w „tryb ciemny”. Nie jest to koniec zmian, firma planuje konsekwentne ich wprowadzanie do końca 2017 roku.

źródło: wprost.pl

Najlepiej zarabiający aktorzy 2017 - rankingi zaskakują!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również