UDOSTĘPNIJ
Fot. Pxhere - Max Pixel

Często wybierając się do danej restauracji nie zastanawiamy się długo nad wyborem stosownego stroju. Jak się jednak okazuje, chociaż nie mówi się o tym wprost, kelnerzy oraz menagerowie lokali zdecydowanie zwracają uwagę na strój klienta, co ma przełożenie na zaproponowany mu stolik, czy tempo obsługi.

– Dla mnie jest to kwestia szacunku do samego siebie i do innych. Jeśli ktoś poświęca czas i wkłada wysiłek w to, żeby świetnie wyglądać, dlaczego nie mielibyśmy tego docenić? Taki klient zawsze dostanie u nas lepszy stolik, przy którym będzie mógł się najlepiej zaprezentować – opowiedział mediom John Winterman, manager jednej z najlepszych restauracji w Nowym Jorku. Rację przyznało mu oczywiście także wielu przedstawicieli polskich lokali.

– Jeśli goście robią rezerwacje często informują, że chcą stolik na uboczu. Jednakże kiedy wchodzą jako „walk in”, mogą liczyć na dobry stolik i są w pewnym stopniu wyeksponowani. Serwis przy wszystkich stołach jest na najwyższym poziomie, jednakże mimowolnie kelnerzy czasami nieświadomie zwracają na taki stół większą uwagę – stwierdził zastępca kierownika restauracji znajdującej się w jednym z największych hoteli w Warszawie. Dla niego ubiór wybrany przez klienta jest więc bardzo istotnym czynnikiem.

Jednocześnie warto zaznaczyć, że strój należy przede wszystkim dopasować do rodzaju wybranego lokalu. W niektórych bowiem polityka realizowana przez obsługę zakłada bezpośrednio, że nie powinni oni zwracać uwagi na ubiór gości. Lepiej jednak zawsze być odpowiednio przygotowanym do konkretnej wizyty.

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również