UDOSTĘPNIJ
Fot. Wikimedia Commons (Mateusz Giełczyński)

Kontrowersje wokół politycznie poprawnych kampanii reklamowych elektryzują często światową opinię publiczną. Tym razem oburzenie wielu katolików spowodował pomysł osób odpowiedzialnych za marketing sieci sklepów Lidl. Szalenie ucieszył on za to muzułmanów, na których wygodę oraz zadowolenie wpłynąć miała kampania. 

Jakiś czas temu głośno było w światowych mediach o decyzji Lidla związanej z usunięciem krzyża z wieży świątyni na Santorini znajdującego się na opakowaniu jednego z produktów. Przedstawiciele sieci przeprosili wtedy za kontrowersyjny krok, jednak właśnie kolejny raz go wykonali.

Tym razem graficy tworzący kampanię Lidla zdecydowali się usunąć symbol ze starego zdjęcia kościoła św. Antoniego w jednej z małych, włoskich wiosek. Jej mieszkańcy oraz środowiska katolickie oburzone są obecnie decyzją osób odpowiedzialnych za reklamę.

Przedstawiciele Lidla stwierdzili bezpośrednio, że podjęli oni decyzję o usunięciu krzyży, aby grafiki szanowały wszystkie religie oraz ich wyznawców. Chrześcijanie podkreślają jednak, że w obliczu całej sytuacji wcale nie czują się poważani.

Fot. Galeria telegraph.co.uk

Czy muzułmanie chcieli przerobić tę katedrę na meczet?

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również