UDOSTĘPNIJ
fot. wikipedia.org/Newsweek, LLC./C-SPAN

Zwycięstwo Donalda Trumpa było zaskoczeniem dla amerykańskich mediów. Boleśnie przekonał się o tym tygodnik Newsweek, którego pewność o zwycięstwie Clinton sporo kosztowała.

Wydawca amerykańskiego Newsweeka zaliczył poważną wizerunkową wpadkę. Będąc pewnym zwycięstwa Clinton jeszcze przed ogłoszeniem wyników wyborów wydrukował 125 tysięcy numerów tygodnika z obwieszczających zwycięstwo Hillary. Cały numer był poświęcony niedoszłej pani prezydent, opisano w nim między innymi jej drogę polityczną do Białego Domu.

Jak piszą media okazuje się, że wydawca miał przygotowane wydanie z Donaldem Trumpem. Jednak z niewiadomych przyczyn kazał przedwcześnie wysłać do sklepów numer z wygraną Clinton. Oczywiście po ogłoszeniu wyników prawie wszystkie trefne numery zniknęły z półek sklepowych. Okazało się jednak, że 17 numerów zostało sprzedanych. Teraz stały się obiektem kolekcjonerskim i są sprzedawane na eBayu.

Najciekawsze rozwiązanie problemu  wyborami pokazał niemiecki dziennik Märkische Allgemeine Zeitung. Dziennik opublikował okładkę z podwójną informacją o wygranej obojga kandydatów.

clinton1

clinton-2

clinton3

Polub fanpage pluralistycznego, bezstronnego portalu o polityce i społeczeństwie :

wk

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również