UDOSTĘPNIJ

Lidl trafia przed Komisję. Znowu wprowadza produkty, których reklama spotyka się z dużą kontrowersją. Jednocześnie trzeba przyznać, że cała sytuacja jest po prostu komiczna.

Popularna sieć sklepów z dyskontowymi towarami wypuściła spot reklamujący bieliznę dla kobiet, w której aktorki rozbierają się w sposób podkreślający zmysłowość proponowanych produktów. Reklama wywołała niemałe poruszenie, do tego stopnia, że wystosowana została skarga. Firmie Lidl zarzuca się, że spot nie był prowadzony w poczuciu odpowiedzialności społecznej, zgodnie z dobrymi obyczajami.

– Godziny popołudniowe to czas, w którym telewizję oglądają małoletni.(…) takie reklamy niekorzystnie wpływają na ich rozwój i nie powinny być wyświetlane o danej porze.- fragment ze skargi.

Zbyt zmysłowe modelki

Pokazywanie bielizny w reklamach to  dość grząski grunt. Ciężko jest wyeksponować taki produkt, zachęcając klientów do kupna, nie pokazując przy tym gołego ciała.

– Co więcej, przygotowanie reklamy, w której obecne są modelki-aktorki jest w takim przypadku w pełni uzasadnione ze względu na charakter reklamowanego produktu. Takiego kryterium nie spełnia zaś wiele emitowanych w telewizji reklam produktów kosmetycznych oraz innych produktów przeznaczonych dla kobiet, które prezentują kobiece ciało bez wyraźnej potrzeby – popularna sieć sklepów Lidl próbuje się jakoś bronić.

Skarga złożona na spot reklamowy miała charakter incydentalny, przez co Zespół Orzekający Komisji Etyki Reklamy uznał, że reklama nie zagraża rozwojowi dzieci i młodzieży, ponieważ nie epatuje nagością. Reklama została uznana za zgodną z poczuciem odpowiedzialności społecznej oraz dobrymi obyczajami.

źródło: msn.com

Ta kobieta miała obawy przed sesją z narzeczonym, ale efekt PODBIŁ SERCA internautów!

Każdy facet chciałby od niej dostać zastrzyk! Oto najseksowniejsza pielęgniarka świata

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również