UDOSTĘPNIJ
fot. wikimedia

To zdecydowanie najbardziej atrakcyjna promocja ostatnich czasów. Kobiety oszalały na punkcie nowego, ekskluzywnego projektu, sygnowanego znanym nazwiskiem. Największe emocje budzi więc to, że wymarzony towar dostępny będzie w mocno okrojonych cenach i w dodatku w Lidlu.

Setki, jeśli nie tysiące, kobiet czekają z ekscytacją do 4 grudnia. Wtedy to właśnie w Lidlu do sprzedaży wprowadzona zostanie druga już osłona kolekcji ubrań zaprojektowanych przez samą Heidi Klum. Okres świąteczny zapowiada się więc bardzo gorąco, bo ciuchy od Heidi to propozycja na rodzinne spotkania świąteczne i szałowe kreacje na Sylwestra.

ZOBACZ TAKŻE: Ta promocja niszczy wszystko, Biedronka lata świetlne w tyle. Lidl zmiażdżył

Kobiety oszalały! Kolekcja od Heidi Klum w Lidlu

Kolekcja #LETSCELEBRATE to połączenie klasycznych eleganckich ubrań i absolutnych trendów tego sezonu. Ideą kolekcji jest to, żeby wszystkie jej elementy można było ze sobą bezproblemowo połączyć.

W zestawie zaproponowanym przez Heidi Klum znajduje się aż 60 produktów, nie tylko odzieżowych, znajdziemy również obuwie, torebki, galanterię i dodatki. Smaczkiem jest to, że ceny zaczynają się już od zaledwie niecałych 20 zł, a najdroższe produkty kosztują tylko 100 zł. Plusem jest też różnorodność rozmiarów, ubrania będą dostępne w rozmiarach od 36 do 44, a obuwie od 38 do 41.

ZOBACZ TAKŻE: Biedronka i Lidl mają w nosie zakaz handlu w niedzielę. Będą normalnie sprzedawać bez konkurencji!

Ekstra produkty w niskich cenach

Już od 4 grudnia wszystkie kobiety, które lubią markowe i modne ubrania, będą uderzać do Lidla drzwiami i oknami. W ofercie znajdziemy między innymi takie smaczki, jak: aksamitny top (24,99 zł), legginsy imitujące skórę (39,99 zł), elegancki, czarny kombinezon (49,99 zł), damskie jeansy super skinny (59,90 zł), sukienka z cekinami (69,90 zł), blezer z aksamitu (79,90 zł), czarne czółenka (99,00 zł).

Promocyjny szał

Ciekawe, czy ta promocja zrobi taką samą furorę jak wtedy, gdy Lidl wypuścił piękne i drogie, skórzane torebki marki Wittchen w znacznie niższych cenach. Już na kilka godzin przed otwarciem sklepu przed sklepem formowała się kolejka, która oczekiwała na otwarcie dyskontu.

ZOBACZ TAKŻE: To wszystko tłumaczy. Naukowiec wyjaśnił powody bitew w Lidlu i Biedronce

Kiedy wreszcie drzwi do tego przybytku zostały otwarte, klienci szarpali się, wyrywali sobie torebki z rąk, bili się i awanturowali. Po zaledwie kilkunastu minutach sklepowe kosze z promocyjnym produktem były puste.

11 pięknych kobiet, które związały się z miliarderami


Ta polska wieś ZACHWYCA ludzi na całym świecie!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również