UDOSTĘPNIJ

Ostatnie poczynania marketingowców Biedronki należy uznać za strzał w dziesiątkę. Świeżaki kolekcjonuje cała Polska, a o portugalskim dyskoncie jest wciąż głośno w mediach. Tym razem sieć supermarketów wybrała inny sposób, by podbić serca klientów. Biedronka postawiła na estetykę i sztukę.

Kampania dyskontu „Biedronka smakuje domem” to szeroko zakrojone przedsięwzięcie. Poza sklepami należącymi do sieci będzie ona obecna także w mediach. W skład materiałów promocyjnych Biedronki będą wchodzić spoty reklamowe, materiały drukowane, humorystyczne filmy, a także seria okolicznościowych pocztówek. Motywem, który połączy wszystkie wspomniane formy wyrazu będą nawiązujące do tradycji polskiej szkoły plakatu ilustracje autorstwa Pawła Jońcy.

Cykl obrazów będzie poświęcony prostym, polskim smakom, doskonale znanym klientom sieci supermarketów. Mają one budzić w klientach skojarzenia z rodzinnym domem. Autorem plakatów jest znany polski ilustrator, Paweł Jońca. Artysta specjalizuje się w rysunku komputerowym. W przeszłości współpracował m.in. z „Przekrojem”, „Wprost”, „Newsweekiem” oraz siecią Plus, dla której wykonał miniaturową grafikę do karty SIM.

Prace Jońcy mają stworzyć niepowtarzalny język wizualny, który ma przewijać się zarówno w formach wideo, jak i graficznych. Ilustracje będą również dostępne w postaci kolekcjonerskich pocztówek, które będą znajdą się na półkach sklepów Biedronki w całej Polsce.

Źródło: onet.pl

Oto szwajcarski pałac najbogatszego Polaka! Za ile go sprzedają? NIEWIARYGODNE!

Jeśli nie żyłeś w PRL-u, na pewno nie pamiętasz, CO TO...

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również