UDOSTĘPNIJ

Według ostatnich ustaleń Jessici Chia, dziennikarki brytyjskiego Daily Mail, znany amerykański komentator polityczny Bill O’Reilly był wielokrotnie oskarżany przez współpracowniczki o molestowanie seksualne. Skutkiem tego w wyniku zawierania ugody z niektórymi z nich od 2002 roku on i stacja telewizyjna Fox News, w której pracuje, wypłacili nawet 13 mln dolarów pięciu kobietom.

Pięć kobiet: Rachel Bernstein, Andrea Mackris, Rebecca Diamond, Laurie Dhue i Juliet Huddy – pracownice lub byłe pracownice stacji Fox News – na przestrzeni ostatnich 15 lat oskarżały konserwatywnego publicystę o przemoc seksualną. Jedna z nich – Rachel Bernstein odeszła ze stacji z powodu agresji O’Reilly’ego. Między nimi doszło do ugody.

Andrea Mackris oskarżyła z kolei dziennikarza między innymi o to, że poprosił ją o kupno wibratora, a także kilkakrotnie dzwonił do niej masturbując się. Ponadto, jak twierdzi, stosował wobec niej  groźby.

 – Za pozwy sądowe zapłacisz tak słono, że będziesz żałować, że się urodziłaś – miał powiedzieć do kobiety Bill O’Reilly. Udało jej się osiągnąć ugodę, skutkiem której dziennikarz zapłacił jej 9 mln dolarów.

Jeszcze dwie inne kobiety, Laurie Dhue i Juliet Huddy pozwały komentatora. Ugoda z nimi kosztowała stację 1 mln dolarów dla każdej.

Stacja wspierała przez te lata O’Reilly’ego. Tłumaczył się on, że tak naprawdę stał się ofiarą, zaś ugody płacił tylko ze względu na dobro swoich dzieci. Telewizyjny program Billa O’Reilly’ego jest obecnie najpopularniejszym programem kablowym w USA.

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również