UDOSTĘPNIJ

Warszawski Sąd Apelacyjny podtrzymał decyzje sądu pierwszej instancji. Agora, wydawca Gazety Wyborczej, musi przeprosić Lecha Poznań za naruszenie dobrego imienia klubu w tekście Rafała Steca Czy wreszcie przestaniemy klęczeć przed kibolem, w którym zarzucał poznańskiemu klubowi świadomą współpracę z przestępcami.

Artykuł, o którym mowa ukazał się na łamach Gazety Wyborczej w 2011 roku, 5 kwietnia. Rafał Stec zamieścił w tekście takie fragmenty jak:

Rok temu w artykule ‘Kibolski klub sportowy Lech’ napisaliśmy, że szefowie aktualnego mistrza Polski nie tylko tolerują na stadionie, ale świadomie współpracują z kryminalistami. Od tamtej pory ujawnialiśmy szczegóły: o hołubionych na poznańskich trybunach bandytach zamieszanych w handel narkotykami; o bojówkarzach podejrzanych o przynależność do gangów, którzy organizują mecze Lecha; o wpuszczaniu kiboli na obiekt bez żadnej kontroli; o powierzeniu im utrzymywania tam bezpieczeństwa i zarabiania milionów na kateringu; o przestępczej przeszłości Krzysztofa Markowicza, przywódcy kibolskiej Wiary Lecha oraz Ogólnopolskiego Związku Stowarzyszeń Kibiców.

Na uderzenie się w pierś Gazeta Wyborcza ma dokładnie tydzień, licząc od dnia uprawomocnienia wyroku. Decyzją sądu przeprosiny mają znaleźć się na ostatniej stronie gazety.

źródło: wirtualnemedia

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również