UDOSTĘPNIJ

Romantyczna wizja świata znowu została rozproszona. Tym razem okazało się, że historia „Votka”, którego poszukuje zakochana egzotyczna piękność przy pomocy polskich internautów, to tylko i wyłącznie kampania marketingowa odzieżowej firmy RESERVED. Marka jest teraz bombardowana przez Polaków, którzy wierząc w miłość pomagali Dee. Podkreślają, że nie tylko czują się oszukani, ale przez taką akcję następnym razem nikt nikomu nie pomoże. 

Polacy spisali się na medal i masowo pomagali Dee znaleźć jej ukochanego z Polski, którego miała poznać na koncercie. Jest film z apelem obejrzano ponad 1,7 miliona razy. O sprawie pisały największe media internetowe w Polsce, w tym PIKIO.PL. Następnie sieć obiegła informacja, że seksowna Dee jest uradowana reakcją Polaków i przybywa do kraju nad Wisłą. I faktycznie pojawiła się w Polsce, ale prawda okazała się być smutna.

Nie chodziło o żadną miłość tylko o nieudaną kampanię marketingową firmy RESERVED, za którą w pełni odpowiada agencja Warsaw Creatives. Niestety dla marki, reakcja internautów jest bardzo nieprzychylna, mimo że agencja tłumaczy, iż wydźwięk kampanii jest bardzo pozytywny, a jej celem było pokazanie, że polscy mężczyźni są wspaniali.

Internauci nie dali się jednak nabrać i wiedzą, że chodzi tylko i wyłącznie o pieniądze. Firma RESERVED jest wręcz bombardowana przez internautów, a licznik ocen na YouTube pokazuje, że kampania to był niewypał, który odbija się katastrofalnie na wizerunku firmy RESERVED.

Kampanię porównano już do oszustwa coacha Łukasza Jakóbiaka i jego fatalnie przyjętej w internecie „wizualizacji” programu Ellen DeGeneres. Internauci przyznali nawet firmie RESERVED „Order Jakóbiaka-Cebulaka”.

Oto najpopularniejsze komentarze:

– Smutne to ,że nastały czasy gdzie już nie tylko politycy budują swoją markę i kampanię na kłamstwie…

– Przepraszam za inwektywy ale chujowa kampania i trafili w bardzo zły okres po 20m wizualizacyjnym manipulatorze, Reserved zostanie zlinczowany za tą kampanie, bo pojechali trochę baśnią o Kopciuszku która okazała się FEJKIEM! A nikt nie lubi być robiony w chuja i nikt nie lubi jak się z niego robi głupca! :)

– Oszustwem jest to ze masa ludzi w to gowno uwierzyla i chciala naprawde pomoc. Z tego wynika ze Polacy to bardzo pomocny narod tylko latwo jest nas oszukac jak to zrobila pani z filmiku. Pozdrawiam

– Kompletnie „aspołeczna” ta Wasza kampania marketingowa. Oszukaliście ludzi wykorzystując ich bezinteresowną chęć pomocy innym. Przez Was następnym razem wiele z tych osób może z góry odmówić pomocy w podobnych przypadkach zakładając z góry, że to „pewnie jakaś kolejna akcja”. Bardzo to niemoralne z Waszej strony, firmo Reserved. Zawiodłem się na Was.

– Dee Dee powinna się związać z Łukaszem Jakóbiakiem. Mogliby razem oszukiwać polaków.

– Reserved, dostajecie order „cebulaka jakóbiaka” ? gratuluję!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również