UDOSTĘPNIJ
fot. youtube.com/wellmangotuje

Dziennikarka TVN, Dorota Wellman, o której zrobiło się ostatnio głośno za sprawą jej uczestnictwa w kampanii reklamowej Lidla, postanowiła przeznaczyć całe honorarium które otrzyma z udziału w kampanii, czyli 300 tys. złotych na cele charytatywne.

Wcześniej gdy poinformowano, że dziennikarka zostanie twarzą kampanii reklamowej popularnej sieci sklepów, list otwarty w tej sprawie wystosował Klub Jagieloński, który ostrzegł Wellman, że Lidl słynie z „ograniczania praw pracowniczych” i nie dopuszcza do powstania związków zawodowych w firmie.

Niedługo po publikacji listu Klubu Jagielońskiego, dziennikarka ogłosiła, że całe honorarium, które otrzyma za udział w kampanii reklamowej Lidla przeznaczy na cele charytatywne. W grę wchodzi 300 tys. złotych, z czego 100 tys. dostanie Fundacja TVN a 200 tys. inne organizacje charytatywne.

Decyzja o przeznaczeniu tak dużej kwoty pochodzącej z honorarium za udział w kampaniach reklamowych to w przypadku Doroty Wellman żadna nowość. Kilka lat temu oddała na cele charytatywne 200 tys. złotych pochodzących z honorarium za udział w reklamie jednego z popularnych jogurtów.

Polub pikio.pl by być na bieżąco!

bh, źródło: wirtualnemedia

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas
UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułKoniec tęczowej Polski, powrót ciemnogrodu.
Następny artykułWojewódzki zaprosił prezydenta Dudę do swojego show
Wiadomości Pikio

Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata. Podajemy tylko informacje, a opinie pozostawiamy Czytelnikom. Przedstawiamy wiadomości bez cenzury i bez linii redakcyjnej.

Zobacz również