UDOSTĘPNIJ

Ryszard Petru zaliczył sporą wpadkę, której nie chcą mu odpuścić polskie media. Jak się jednak okazuje, nie tylko rodzime telewizje i portale podchwyciły temat. Czołowe światowe serwisy napisały o podróży lidera .Nowoczesnej do Portugalii. 

W ostatnim roku zagraniczne media pisząc o polskiej polityce skupiały się głównie na rządzie Beaty Szydło, kryzysie wokół Trybunału Konstytucyjnego, kontrowersjach związanych z mediami i odwrocie od demokracji nad Wisłą. Politycy .Nowoczesnej często powoływali się na niekorzystne publikacje zagranicznych mediów na temat Polski. Teraz jednak to Ryszard Petru padł ich „ofiarą”.

O wakacjach w trakcie sejmowego protestu napisały między innymi takie anglojęzyczne media jak ABC News, Fox News czy Daily Mail.

Posłowie .Nowoczesnej najpierw przekonywali, że nie wiedzą gdzie jest ich lider, później, że udał się na od dawna planowany służbowy wyjazd, a na koniec przyznali, że był to urlop prywatny. Petru po powrocie podkreślił, że było to „niezręczne”.

Z wpadki Petru śmiali się zagraniczni internauci, którzy przekonywali, że „to typowe zachowanie polityka”.

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również