UDOSTĘPNIJ

Fakty TVN nie poinformowały swoich widzów o suflerce prezydenta, która wzięła udział w jego rozmowie z niepełnosprawną kobietą. Jak tłumaczą, „taka była decyzja wydawcy”. 

Internauci próbowali się dowiedzieć, dlaczego w Faktach TVN nie pojawiła się żadna wzmianka na temat suflerki, o której huczało dziś w sieci. Oficjalny profil redakcji Faktów TVN na Wykopie odpowiedział na pytanie, że „dziś taka była decyzja wydawców”. Jednocześnie napisano, że materiał być może pojawi się następnego dnia.

fakty tvn

O sprawie pisano nie tylko w internecie, choć temat w dużej mierze nagłośniło Pikio.pl (tutaj link). Redakcja Polsat News postanowiła poinformować widzów o suflerce prezydenta w swoim materiale.

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas
UDOSTĘPNIJ
Poprzedni artykułJKM powołuje „Drużyny Korwina”, czyli „bardziej poważne harcerstwo”
Następny artykułIkonowicz o współpracy ze Zmianą. „Nacjonalistom dziękujemy”
Wiadomości Pikio

Starannie wyselekcjonowane wiadomości z Polski i ze świata. Podajemy tylko informacje, a opinie pozostawiamy Czytelnikom. Przedstawiamy wiadomości bez cenzury i bez linii redakcyjnej.

Zobacz również