UDOSTĘPNIJ
Fot. Wikimedia Commons

Carrefour to francuska sieć supermarketów i hipermarketów, która swoją działalność prowadzi obecnie na 4 kontynentach, w 34 krajach, m.in. w Polsce, Belgii, Rumunii, Tajwanie, Chinach czy Meksyku. Teraz sieć dostrzegła, że w ich działalności równie ważny może być segment e-handlu.

Firma zdecydowała się na prowadzenie sklepu internetowego w Polsce. Co ważne pojawią się w nim nie tylko produkty francuskiej marki, lecz także te całkowicie nowe, od zewnętrznych dostawców.

Wierzą w Polskę

Carrefour to pierwsza sieć spożywcza w naszym kraju, która zamierza wprowadzić na swojej stronie tzw. koncept Marketplace. To usługa, która oferuje producentom żywności, jak i innych wyrobów sprzedaż ich produktów poprzez stronę internetową Carrefoura. Już dziś firma ma 70 dostawców zewnętrznych, oferujących ponad 70 tys. produktów, podzielonych w kilku kategoriach, m.in. uroda, elektronika, dom i ogród, zdrowie i higiena, zabawki i gry.

Koncept Carrefour Marketplace był dotychczas obecny jedynie w rodzimej dla Carrefoura Francji, a także w Hiszpanii i Brazylii. Obecnie planuje się uruchomienie go w Polsce, Belgii oraz Rumunii. Te działania pokazują, że sieć wierzy w rozwój polskiego handlu elektronicznego (e-commerce). Z takim podejściem być może za jakiś czas Carrefour w segmencie sprzedaży internetowej przebije nawet Allegro. W końcu na brak funduszy na rozwój Francuzi nie narzekają.

źródło: innpoland.pl, www.wiadomoscihandlowe.pl

Te rzeczy NAJBEZPIECZNIEJ jeść!

Nie chcesz mieć raka? Nie jedz TYCH rzeczy!

Wspomóż pracę Pikio.pl
Jesteśmy jedynym dużym portalem informacyjnym, który NIGDY nie pobierał publicznych pieniędzy.
Dziękujemy!
Wesprzyj nas

Zobacz również